Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Hallo mede Tweakers,

Ik zit met een moeilijke keuze:
Zal ik mijn videokaart upgraden óf zal ik mijn processor & moederbord upgraden.

Hier zijn m'n specs:
OS MS Windows Vista Ultimate 32-bit SP1
CPU Intel Core 2 Duo E7300 @ 2.66GHz
RAM 4.0GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz
Mobo ASUSTeK Computer INC. P5QL (LGA775)
GPU ATI Radeon HD 4850 draaiend op 1680 * 1050

Ik heb in gedachte om mijn videokaart up te graden tot de radeon 6850, met een nieuw moederbord zodat ik crossfire kan draaien.

Wat ik ook kan doen is een nieuwe CPU, genaamd de Intel Core i7 950

Zeg wat je ervan vindt en alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moeten we je nou adviseren als je er niet bij vermeld waarvoor het systeem hoofdzakelijk wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
ik zeg kijk eens in het BBG-game systeem topic, daar zou je waarschijnlijk ook meer hulp krijgen en zorg dat je eerst een budget hebt en weet wat je met je systeem wil gaan doen.. Verder kun je beter meteen een sandy bridge cpu nemen, die zijn per euro gewoon sneller dan de al weer een paar jaar oude i7 9xx cpu's. Wat je nog hebt (cpu+geheugen+graka+voeding) gewoon als upgradeset verkopen, kun je nog wel zo'n 150 euro voor krijgen als je geluk hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Bastard op 16-02-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Daarvoor hebben we de UG Aanschaf topic's. Dit topic gaat hopelijk snel dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Daar kun je inderdaad terecht ,maar niet voor dit soort vraagjes. GoT is geen forum waar je effe snel je vraag kan dumpen. We verwachten eigen inzet en initiatief, zoals je in Het algemeen beleid kan lezen. Begin daar dus eerst.

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 16-02-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Ok bedankt voor de berichten om naar het andere forum te gaan,

@Blue-Tiger Ik heb toch eigen inzet getoond? ik heb hier gepost en alles netjes geformulleerd :S

Delete topic maar....

[ Voor 7% gewijzigd door Marvin- op 16-02-2011 21:07 . Reden: delete ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Marvin- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:59:

@Blue-Tiger Ik heb toch eigen inzet getoond? ik heb hier gepost en alles netjes geformulleerd :S

Delete topic maar....
Het staat in de eerste plaats niet in het juiste forum of thread, dat je dat niet weet kan gebeuren maar dat is ook niet het grootste punt. We kunnen weinig met je post, je geeft niet aan wat je er mee wil doen, hoeveel je wil uitgeven, daarbij heb je de tekst nou ook niet eens echt goed geformuleerd dus ik gok een slotje binnen korte tijd. Zorg er even voor dat je wat meer info geeft wat je ermee wil bereiken, waar je de pc voor gebruikt, wat voorwaarden waaraan de upgrade moet voldoen cq. de verbetering die het moet opleveren, wat het budget is en vooral alvast wat voorwerk doen in de zin van reviews doornemen, een aantal mogelijkheden opnoemen die je hebt gevonden en waarom die. Als daar nog wat aan mankeert kan er wat nuttigs over gezegd worden :)
Dus we willen je best helpen maar het is niet zo dat we hier elke vraag zonder onderbouwing kunnen en willen beantwoorden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Marvin- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:59:

Delete topic maar....
Precies wat die A-rijder boven mij zegt ;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Windows 7 x64 installeren.
CPU overklokken.

Veel meer zou ik hier niet mee doen, je CPU is nu al een bottleneck voor je videokaart. Dus een snellere heeft geen nut.
Verders zul je toch echt in het [UG Aanschaf] Gamesysteem je vraag moeten stellen.

Edit: Voor dat CPU zul je sowieso een nieuw Mobo en nieuw RAM moeten halen.. (Ander socket, DDR3 geheugen).

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 17-02-2011 08:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1