Dit is de layout van mijn woonkamer. Zoals je ziet heb ik achter de listening spot een raam over bijna de ganse lengte van de gevel. Mijn vraag betreft de positie van de rechter surround speaker. Idealiter zou hij op dezelfde afstand van de listening spot moeten komen als de left surround, maar dat kan alleen als ik hem tussen de bovenkant van het raam en het plafond monteer en dat zou ik echt liever niet doen, want esthetisch zie ik dat niet zitten en zo heel veel tussenruimte is er ook niet.
Dus liefst monteer ik hem gewoon in de hoek naast het raam, maar dan is hij wel niet gecentreerd.
Gaat dat afbraak doen aan de luisterervaring, of kan je dat prima opvangen door het configureren van je speaker setup in de a/v receiver (wsl wordt dat een Onkyo 608 of Yamaha 767) waarbij je de afstand naar de individuele speakers opgeeft?
Dus liefst monteer ik hem gewoon in de hoek naast het raam, maar dan is hij wel niet gecentreerd.
Gaat dat afbraak doen aan de luisterervaring, of kan je dat prima opvangen door het configureren van je speaker setup in de a/v receiver (wsl wordt dat een Onkyo 608 of Yamaha 767) waarbij je de afstand naar de individuele speakers opgeeft?
Steam/uPlay: EvulKlowne