Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
in de tech forum snapen ze er geen bal van
goed word over gezet naar dit onderdeel misschien komt er hier iemand uit mijn verhaal.
ik heb 2 weken geleden de street king x1 gekocht van chinavasion.com ik woon op de philippines en die zeiden er zit een gratis sd card bij met gps software en philippines maps .
was dus niet zo europa map heb ik niks aan .
goed na een paar keer me sdcard gewiselt te hebben met garmin xt 5 wat dus niet werkte
kwam mijn gps main menu niet op dagen maar gelijk tuch screen galibrator en daar na wince 5.0
daar wat in gekeken alles in chinees of korian nu moet ik per ongeluk die nand flash gewist hebben
om dat nu alleen nog maar wince opstart en niet de auto start van de navigation

kan iemand mij daar een back up van op sturen

vriendelijke dank johan

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb wel een backup van daar, maar die is zo groot die kan alleen via postduif gezonden worden.
Even zonder dollen, ik begrijp echt compleet niks van je verhaal. Wat wil je nu precies? Je wilt een backup hebben van iemand van de Europa kaarten waar je toch niks aan hebt?

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:21

The Executer

Lekker belangrijk!

theHoff schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:15:
Ik heb wel een backup van daar, maar die is zo groot die kan alleen via postduif gezonden worden.
Even zonder dollen, ik begrijp echt compleet niks van je verhaal. Wat wil je nu precies? Je wilt een backup hebben van iemand van de Europa kaarten waar je toch niks aan hebt?
Voor zover dit verhaal te begrijpen is (Zijn vorige iig niet) is hij op zoek naar het stukje software welke ervoor zorgt dat de navigatie opgestart wordt, ipv de "desktop" van WinCE. Hij hoeft dus geen backup van de kaarten als ik he zo lees.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Iets met logica, interpunctie, hoofdletter gebruik, zinsopbouw en het onbreken van voornoemde?

@ the hoff, hij heeft juist de Filippijnse maps nodig en heeft Europese maps gekregen, na verwisselen sdkaart de boel vermoerd en start de nav sat software niet op maar een calibratie iets van wince 5.0 :)
Dat is nogal lastig te versturen, moet je met de leverancier regelen en is niet iets voor in HIFI gok ik. :>

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-02-2011 11:32 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

Nope, lijkt me meer iets voor Accessoires en Navigatie inderdaad. Dus schopje die kant op.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een van mijn collega's heeft al een keer uitgelegd wat wij van dit soort topics vinden, hieronder staat de desbetreffende uitleg nogmaals.
RoD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:57:
Ik heb het vermoeden dat je vraagt of iemand je bepaalde software wil geven, maar zeker weet ik het niet omdat je post zo'n beetje onleesbaar is. In ieder geval is dit op GoT niet de bedoeling. Voortaan dus aub ietwat verzorgder schrijven, en je aan Het algemeen beleid houden.
Kortom: Dit is niet de bedoeling en daarom gaat dit topic op slot. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.