[iPhone 4] Lange levertijd @ Belsimpel.nl?

Pagina: 1
Acties:

• Bogey911
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Half december 2010 ben ik bestolen van mijn iPhone 4 16 Gig. Daar sta je dan, met nog 1 en driekwart jaar te gaan met je dure iPhone abonnement... T-Mobile vroeg de hoofdprijs voor een nieuwe.
Uiteindelijk voor een schappelijk bedrag bij Belsimpel.nl uit Groningen een los toestel besteld. Levertijd 5 dagen.
Na twee weken nog steeds geen toestel en maar eens op hun site gekeken. De levertijd stond toen opeens op 6 weken(!).
Nu, bijna 2 maanden na bestelling, heb ik nog steeds geen nieuwe iPhone 4. Ik word door de klantenservice aan het lijntje gehouden met de smoes dat de leverancier (T-Mobile) de toestellen naar de fabriek heeft geretourneerd om ze simlockvrij te maken. *snip*
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Belsimpel? En hoe zijn de actuele levertijden bij andere webwinkels?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 09:10 ]

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:44

Dutch_Celt

Jollygood

Sinds wanneer zou een iPhone terug naar de fabriek moeten om deze officieel simlock vrij te maken?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Problemen met internet shops mogen in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

4i > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Heb je al betaald? Zonee, bestelling annuleren.

• Bogey911
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ja, heb al betaald. Ik vond en vind :X 577 euro nog wel een nette prijs... Dit is/was weliswaar met T-Mobile simlock, maar ja, daar heb ik ook mijn abonnement.

Verwijderd

Lastig dat je al betaald hebt, miss even een brief schrijven aan belsimpel tav directie?

Misschien dat je daar wat opheldering kan kirjgen..

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:49

-tom-562

Oliesjeik

Of even langs gaan, je wacht al 2 maanden

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Wettelijke levertermijn is (afaik) 30 dagen. Dat moet makkelijk na te zoeken zijn. Ik denk dat je daarna mag ontbinden, dus even nazoeken en je beroepen op je wettelijke rechten.

Verder zijn opmerkingen over oplichting wel een beetje heeeeeeel erg voorbarig en dun en deze wil ik hier dan ook niet meer zien!

Verwijderd

Misschien heb je er iets aan :

De iPhone hoeft niet terug naar de fabriek om deze simlock vrij te maken. Een provider, bijvoorbeeld T-Mobile, neemt een batch iPhones af met een reeks IMEI nummers. Deze worden geregistreerd en om een of meer van deze toestellen simlockvrij te laten maken hoeven ze slechts het IMEI nummer toe te voegen aan een database. T-Mobile maakt tegenwoordig alle toestellen simlock vrij "op afstand" dus in feite maakt het daarvoor niets uit of deze reeds toegevoegd is.
Pagina: 1