Ik wil een batchfile uitvoeren met daarin een aantal reg settings voor de current user (limited account) en een aantal HKLM reg keys met regadd en regedit. Deze batchfile moet onder de user met beperkte rechten starten. De batchfile start wel en de regkeys vliegen langs maar ze worden niet in het register geimporteerd, wel als ik de regfiles los start. Dit is ook zo met andere batchfiles.
Geprobeerd om de batchfile met runas te starten maar dat maakt geen verschil. Ik vraag me nu af waarom hij niet werkt als je de batchfile start en wel dubbelklik op losse regs....
Als ik met rechts op het bestand klik en runas administrator doe hoef je geen wachtwoord in te voeren terwijl ik ingelogd ben onder de limited user...
Hoe kan ik de batchfile nu wel de regkeys laten importeren?
Geprobeerd om de batchfile met runas te starten maar dat maakt geen verschil. Ik vraag me nu af waarom hij niet werkt als je de batchfile start en wel dubbelklik op losse regs....
Als ik met rechts op het bestand klik en runas administrator doe hoef je geen wachtwoord in te voeren terwijl ik ingelogd ben onder de limited user...
Hoe kan ik de batchfile nu wel de regkeys laten importeren?
monta