Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Eind maart komt de Nokia E7 beschikbaar in Nederland. In samenwerking met Nokia biedt Tweakers.net vijf tweakers de mogelijkheid om begin maart al met de nieuwe zakelijke smartphone van Nokia te spelen.

Hoewel Nokia recent heeft aangekondigd Windows Phone 7 als primair mobiel-besturingssysteem te gaan gebruiken, heeft de fabrikant zeker nog geen afscheid genomen van Symbian. Naast de diverse toestellen die al beschikbaar zijn, voegt Nokia daar eind maart de E7 aan toe.

De E7 beschikt over een 4"-scherm dat 640x360 pixels kan weergeven. In de behuizing draait een ARM11-processor met een kloksnelheid van 680MHz. Ook is er ondersteuning voor hdmi-output en usb-on-the-go, en kunnen foto's worden gemaakt met een 8-megapixelcamera met dual-ledflitser, die tevens video-opname in 720p-resolutie ondersteunt. Voor opslag van data is 16GB geheugen ingebouwd.

Nokia mikt met zijn nieuwe E7 vooral op enthousiaste gebruikers, zoals zakelijke bellers en mensen die een qwerty-toetsenbord weten te waarderen. Tweakers.net kan in samenwerking met Nokia vijf tweakers alvast met het toestel laten spelen voordat deze daadwerkelijk op de markt is.

Deze testsessie zal 3 maart op Tweakers.net HQ in Amsterdam plaatsvinden. De gelukkigen die hierbij aanwezig zijn zullen als een van de eersten in Nederland met de E7 aan de slag kunnen. Sterker nog: zelfs de pers heeft dan nog geen samples beschikbaar. De redactie van Tweakers.net zal dan ook aanwezig zijn om de vijf winnaars uit te horen over hun ervaring en op basis daarvan de eerste échte hands-on in Nederland te kunnen publiceren.

Om kans te maken op één van de vijf felbegeerde plaatsen, kun je een mail sturen naar e7testpanel@tweakers.net met daarin je username, volledige naam, adres, postcode en woonplaats en motiveer in maximaal 100 woorden (tekst, geen plaatjes, strips, etc) waarom jij met de E7 zou moeten mogen spelen. Uit de inzendingen worden willekeurig vijf inzendingen geselecteerd. Na selectie wordt pas gekeken of de inzending compleet is en of deze voorzien is van een gedegen motivatie. Als dit niet het geval is, wordt een nieuwe inzending gekozen. De winnaars worden op 22 februari bekendgemaakt. Deelnemen kan tot en met 20 februari.

Agenda Nokia E7 Testpanel | 3 maart 2011
19.00Ontvangst
19.30Welkom door Wilbert de Vries
19.45Introductie E7 door Nokia
20.00Start testsessie
21.00Q&A met Nokia nalv testsessie
21.30Eind programma met drankje/hapje
22.00Naar huis

Spelregels
* Deelname staat alleen open voor geregistreerde bezoekers van Tweakers.net
* Medewerkers van Tweakers.net en VNU Media zijn uitgesloten van deelname
* Door deel te nemen bevestig je dat je 3 maart beschikbaar bent
* Alleen inzendingen die volledig zijn dingen mee
* Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
* De deelname is niet overdraagbaar

Update, de winnaars zijn bekend. Zij zijn persoonlijk geïnformeerd.

[ Voor 1% gewijzigd door Wilbert de Vries op 22-02-2011 21:22 . Reden: Winnaars bekend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dit zijn de interessante dingen voor echte tweakers.

/tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-07 15:24
mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:16

Morenoo91

Flexible Mexican

Ow ow is het me vrije dag heb ik lekker veel tijd om een goeie motivatie uit te typen

tvp

[ Voor 93% gewijzigd door Morenoo91 op 16-02-2011 08:22 ]

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
nice nice, email gaat zo weg hier, nog enige voorkeur kwa "onderwerp" ? bijv tweakers usernaam ofzo?

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:06
het is jammer dat ik niet met de scooter kan komen en op een lift van m'n ouders kan ik ook niet echt rekenen! :( anders had ik het erg leuk gevonden om met dat dingetje te spelen, nooit zo weg geweest van nokia en heb er dus ook nooit een gehad maar misschien als ik er mee kan spelen lijkt het me toch wel een leuk apperaatje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Nilsepils schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:26:
het is jammer dat ik niet met de scooter kan komen en op een lift van m'n ouders kan ik ook niet echt rekenen! :(
Wel eens van openbaar vervoer gehoord?

Voor mij is een uurtje spelen met het toestel niet echt genoeg denk ik. Ik heb meer interesse in ontwikkelen voor dit soort toestellen, en daarvoor is de tijd gewoon te kort.

[ Voor 24% gewijzigd door ATS op 16-02-2011 08:31 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsepils schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:26:
het is jammer dat ik niet met de scooter kan komen en op een lift van m'n ouders kan ik ook niet echt rekenen! :(
Er bestaat ook nog zoiets als Openbaar Vervoer: bussen, treinen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:31:
[...]

Er bestaat ook nog zoiets als Openbaar Vervoer: bussen, treinen enzo.
doe eens retourtje Deventer- Amsterdam

.......31 euro

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Remmes_NT schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:41:
[...]

.......31 euro
En dan met het pontje oversteken en bijna in het T.net gebouw uitstappen O+

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

.......31 euro
En dat voor maar 3 uurtjes...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

TommyGun schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:49:
[...]
En dat voor maar 3 uurtjes...
Je kan er toch meteen een leuke 'city trip' van maken ;) en nog wat langer blijven. Even 't centrum in als het lekker weer is. Aan de andere kant... je reist wel met NS :X

ontopic: leuk dit soort bijeenkomsten! :*) Ik mocht (met een wat groter aantal mede-tweakers) vorige keer bij een soortgelijke Nokia/Tweakers.net presentatie zijn van de N8( = mooi toestel, al durf ik er niet meer "voor te gaan" met alle recente berichten over Nokia en Symbian). Een combinatie van Nokia N8 + HTC Desire Z, dat zou voor mij een ideaal toestel kunnen opleveren *droomt verder*

Ook de E7 zal het niet worden voor mij. Maar alvast veel plezier toegewenst aan de vijf tweakers die gaan :)
Ik ben toch wel benieuwd wat jullie ervaringen zullen zijn. Wat positieve geluiden over Nokia mogen onderhand ook weer eens.

[ Voor 14% gewijzigd door NetAmp op 16-02-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik zou waarschijnlijk wel gaan als ik word uitgeloot ja, tuurlijk het is leuk en gezellig enzo, maar 1 uurtje om met de telefoon te spelen.. mwah mwah... i don't know

we shall see i guess

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 18:21

artificial_sun

Mazda Rx7

Hmm.. had ik leuk gevonden. Ik ben net na jaren weer terug bij nokia.

Maarja geen tijd. Want Carnaval über alles

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:30

lohost

iemand had al localhost :-(

Kijk, daar ga ik me zeker voor opgeven! Wil al heel lang de E7 aan de tand voelen :-)

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Leuk idee, alleen vind ik ook dat 1 uurtje spelen wat aan de korte kant is. Ik wacht met inschrijven tot het eerste Windows 7 Nokia toestel ;)

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10

Wallie

Herr

Maar euh, kort samenvattend: je mag dus een uur met het toestel spelen, en dat is het... Klinkt toch meer als een marketingstunt(je) met voor Nokia makkelijk reclame op t.net, waar je zelf niks aan over houdt. Om zo'n ding degelijk te testen moet je 'm toch gewoon een week gebruiken, kan je eens zien hoe hij sync met je mail/contacten/agenda, hoe hij navigeert in de auto (hoe bijv het gps ontvangst is), enz.

Jullie van Tweakers testen een telefoon toch ook niet in een uurtje? :? Of mis ik iets...?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

1. Het is een primeur, zelfs de pers heeft nog geen exemplaar gehad
2. Aan de hand van tweakers-input wordt een hands-on geschreven (dus ook jouw input als je erbij bent)
3. Het is in het geweldige T.net kantoor in Amsterdam (ervaringsdeskundige, waarvoor dank aan Zeef)
4. Je ontmoet gezellig wat mede-tweakers
5. Op het vervoer na is het gratis (we blijven NL'ers natuurlijk)

Volgens mij voldoende redenen om gewoon mee te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnVanZetten op 16-02-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 09:22
Geweldige actie dit soort initiatieven zouden er veel meer moeten zijn. Zo wordt de community nog meer betrokken, en je leert de mensen achter de nicknames in real life kennen.

Helaas begint voor mij deze avond carnaval, hopelijk komen er nog meer van deze leuke acties waarbij ik dan wel een poging ga wagen om zon felbegeerd plaatsje te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door invoil op 16-02-2011 10:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 22:05

Ravhin

no <root>...

Kijk, dit is nu echt een mooi onderwerp! 8)

YGM!

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Heb me ingeschreven. Ben benieuwd of nokia een toestel heeft die zich goed kan positioneren in de huidige smartphone wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wallie schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:08:
Maar euh, kort samenvattend: je mag dus een uur met het toestel spelen, en dat is het... Klinkt toch meer als een marketingstunt(je) met voor Nokia makkelijk reclame op t.net, waar je zelf niks aan over houdt. Om zo'n ding degelijk te testen moet je 'm toch gewoon een week gebruiken, kan je eens zien hoe hij sync met je mail/contacten/agenda, hoe hij navigeert in de auto (hoe bijv het gps ontvangst is), enz.

Jullie van Tweakers testen een telefoon toch ook niet in een uurtje? :? Of mis ik iets...?
In een uur is al heel veel te bekijken en te begrijpen van de telefoon. Algemeen en dagelijks gebruik misschien niet. Maar dingen als installeren van apps, overzichtelijkheid van de interface, snelheid van het toestel, bouwkwaliteit en zo zijn er nog honderden dingen die je gemakkelijk in een uur kan bekijken en beschrijven van een telefoon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickM89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-12-2024
EDIT: vorige reactie was een beetje "te".

Maar een 2de bijeenkomst van nokia zou zelfmoord betekenen (nee dit gaat niet te ver).
Vorige was al geen succes voor mij, zeker! niet nadat de spreker even dood leuk zij dat ze het niveau van de zaal tegen vond zitten en te laag was.

Dat was de laatste dag dat ik iemand advies heb gegeven voor een nokia telefoon.

[ Voor 62% gewijzigd door NickM89 op 16-02-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:10
mail:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 12:17

PolarWolf

Debian, of course.

Nou vooruit. Gewoon proberen erbij te zijn, omdat het kan en omdat ik toch graag bij Nokia zou blijven ondanks hun rare sprongen de laatste tijd. Tenslotte is m'n N900 volgend jaar alweer aan vervanging toe, en om nu een W7 telefoon te moeten nemen....brr.

Undernet #linux, Undernet #ipsec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Wallie schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:08:

Als je genoeg ervaring hebt zoals Arnoud Wokke dan kun je het met veel minder af, als je maar weet waar je op moet letten. Op sommige beurzen mag je blij zijn als je een toestel tien minuten vast hebt. Daarin kun je al veel informatie verzamelen (zie bijvoorbeeld reviews op http://tweakers.net/archieven/tag/mwc2011).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
NickM89 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:11:
EDIT: vorige reactie was een beetje "te".

Maar een 2de bijeenkomst van nokia zou zelfmoord betekenen (nee dit gaat niet te ver).
Vorige was al geen succes voor mij, zeker! niet nadat de spreker even dood leuk zij dat ze het niveau van de zaal tegen vond zitten en te laag was.

Dat was de laatste dag dat ik iemand advies heb gegeven voor een nokia telefoon.
:? Je bedoeld de vorige Tweakers/Nokia N8 bijeenkomst? Daar was niks mis mee hoor. Wellicht dat Nokia op wat meer mensen met ontwikkel-ervaring had gehoopt gezien er ook veel werd verteld over de nieuwe ontwikkelomgeving toen, maar voor de rest kan ik me hier niet in vinden.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
lijkt me wel leuk, Maar ik ben geen "echte" tweaker dus gun het andere meer.

No mail sent:)

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me idd pas handig om zo'n toestel mee te krijgen en een paar maanden te proberen. Wat kun je in een uur nu proberen met zo'n uitgebreid toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Neuh, nokia telefoons zijn mij niets waard, en ik zie het niet zitten om om 22:00 uur nog naar Alblasserdam te gaan vanaf amsterdam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
[...]

.......31 euro
Denk dat het aan benzine, voor wie van buiten de Randstad komt, in veel gevallen meer kost |:(
Toch zou ik er graag aan hebben deelgenomen (heb n.l. nog steeds interesse in dit toestel, als opvolger van mijn N97), maar vanuit Zuid-Limburg haal ik 't helaas niet op een werkdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Nou, het was nog moeilijk om binnen 100 woorden te blijven, mijn eerste motivatie was completer, maar de bottomline is... ik beschouw mezelf niet als platform vast, gadget savy en ongeduldig!

Ik ben een startende BI-er en mijn lijst contacten wordt steeds groter. Tevens houd ik 3 sociale netwerken "bij" (LinkedIn, Twitter, Facebook), waarbij vooral de eerste twee professioneel voor mij waarde hebben. Ik bel tevens minder dan dat ik mail en SMS, en baal wat dat betreft elke keer weer opnieuw dat ik nét niet een maand langer wacht op de QWERTY versie van een telefoon, zo kocht ik een HTC Diamond in plaats van dat ik wachtte op de Touch Pro, en kocht ik een Desire in plaats van dat ik wachtte op de Desire Z. Ik heb ook een tijdje een iPad geprobeerd (die ik verkocht heb), om mijn agenda/leven te helpen organiseren terwijl ik mobiel surf, maar dat ding vond ik niks en heb ik weer verkocht (redenen in een ander topic over de revolutionairiteit van iOS).

Mijn laatste Nokia was een N95 en wat dat betreft ben ik zeker geïnterreseerd in hoezeer Symbian is gegroeid als zakelijk platform. Daarnaast ben ik benieuwd of het zich kan meten qua functionaliteit met mijn eigen Droidje.

Ik gooi vanuit die gedachte gráág wat extra Diesel in mijn oude Golfje om vanuit Groningen 'over' te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 16-02-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35545412,noline]NickM89 schreef op woensdag 16 februari 2011 @
niet nadat de spreker even dood leuk zij dat ze het niveau van de zaal tegen vond zitten en te laag was.

Wtf ! Welke Nokia bijeenkomst was dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Je weet dat het de bedoeling is dat je dit mailt?
Wilbert de Vries schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:01:
Om kans te maken op één van de vijf felbegeerde plaatsen, kun je een mail sturen naar e7testpanel@tweakers.net met daarin je username, volledige naam, adres, postcode en woonplaats en motiveer in maximaal 100 woorden (tekst, geen plaatjes, strips, etc) waarom jij met de E7 zou moeten mogen spelen. Uit de inzendingen worden willekeurig vijf inzendingen geselecteerd. Na selectie wordt pas gekeken of de inzending compleet is en of deze voorzien is van een gedegen motivatie. Als dit niet het geval is, wordt een nieuwe inzending gekozen. De winnaars worden op 22 februari bekendgemaakt. Deelnemen kan tot en met 20 februari.

[ Voor 68% gewijzigd door JohnVanZetten op 16-02-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcanbaz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08 16:28
:( Dit is waarom het slecht gaat met Nokia die niet zoals "uncle" Google een paar devices cadeau doet aan testers. Ik wordt zelf gelukkig al de afgelopen 10+ jaar betaald als professionele tester ;-) dus doe (helaas) niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Leuk ik heb even een mailtje gestuurd.

Had alleen ff niet begrepen dat het 1 avond was. Maar goed ook leuk :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 13:15

cedal

Jaja.

Awesome. ik heb gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

JohnVanZetten schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:39:
[...]

Je weet dat het de bedoeling is dat je dit mailt?

[...]
Dat heb ik ook gedaan, maar toch even ook hier neer gezet in méér dan de toegestane 100 woorden :). Gelijk maar even wat criticasters aangegeven dat er gekke long distance travelers zijn die dit wel de moeite waard vinden, puur om te zien of Nokia de doelgroep snapt.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Leuke actie, maar het toestel is in mijn ogen mosterd na de maaltijd. Een 4" scherm met een resolutie van 640x360? 680MHz en Symbian als OS? Daarmee maak je de gemiddelde 'enthousiaste gebruiker' van tegenwoordig niet meer blij mee. Een jaar geleden al niet.

USB OTG is trouwens wel een feature die veel meer toestellen zouden moeten hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:07:
Kijk, dit zijn de interessante dingen voor echte tweakers.

/tvp
Want alleen "echte tweakers" zijn geinteresseerd in een product waar per definitie short-term support en een End of Life OS op draait? Goeie zaak dan :P

• KevinBel
  • Laatst online: 08-09 01:16
Leuke actie! Alleen jammer dat ik dan in Hannover ben op de CeBit, maarja dat is ook interessant!

• TvMoorsel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-01-2024
aight, pick me!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
shit

dan zit ik in het buitenland...
ik zou er juist heel graag mee willen spelen. ben nu toestelloos (na een ongelukje vorige week) en ben me aan het orienteren op de volgende series toestellen. zo'n soort toestel leek me juist interessant.

maar ja..... ich bin nicht dabei

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
U heeft mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 08:46
Terwijl ik al jaren tevreden HTC user ben wil ik toch kijken wat Nokia inmiddels heeft te bieden op dit segment van de telefoonmarkt. Hopende dat Symbian nu eens goed aangepakt is (vooral de GUI).

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Hari-Bo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:21:
Terwijl ik al jaren tevreden HTC user ben wil ik toch kijken wat Nokia inmiddels heeft te bieden op dit segment van de telefoonmarkt. Hopende dat Symbian nu eens goed aangepakt is (vooral de GUI).
Waar had ik nu gelezen dat je het review-exemplaar na afloop mee naar huis mocht nemen?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 08:46
JohnVanZetten schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:17:
[...]

Waar had ik nu gelezen dat je het review-exemplaar mee naar huis mocht nemen?? :o
Wat heeft dit te maken met mee naar huis nemen? Daar kan je toch ook de functionaliteiten van het toestel bekijken en onder handen nemen.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Hari-Bo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:18:
[...]

Wat heeft dit te maken met mee naar huis nemen? Daar kan je toch ook de functionaliteiten van het toestel bekijken en onder handen nemen.
Zin fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Tja ff een paar uur testen, hoeveel wijzer kan je daarmee worden?
Het zegt niks over bereik, accuduur,geluidskwaliteit, hoe het scherm het in de zon doet, internet snelheid op verschillende locaties en stevigheid/vormgeving, daar moet je toch wel minimaal een toestel een week lang uittesten.
Als je hem dus thuis zou ontvangen zou ik meedoen...

[ Voor 7% gewijzigd door Bierkameel op 18-02-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bierkameel schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:32:
Tja ff een paar uur testen, hoeveel wijzer kan je daarmee worden?
Het zegt niks over bereik, accuduur,geluidskwaliteit, hoe het scherm het in de zon doet, internet snelheid op verschillende locaties en stevigheid/vormgeving, daar moet je toch wel minimaal een toestel een week lang uittesten.
Als je hem dus thuis zou ontvangen zou ik meedoen...
Misschien krijg jij wel een test-exemplaar mee :+ Weet jij veel :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je 'm ook van 2meter mogen laten vallen om te testen of hij bouwvakker-proof is? Of er een glas cola overheen stoten om te kijken hoe waterproof hij is? of de cpu overclocken om te kijken of hij dan niet crasht ^.^

Ik hoop dat een van de gelukkige testers dat even gaat testen...als je toch zo'n kans krijgt waarom niet _/-\o_

verder moeten mensen imho niet zo zeuren, een top actie dit en als je het niks vindt ga je toch niet.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Juist bij Nokia smartphones is een uur veel te kort. Het toestel zal dan prima werken vermoedelijk. Bij de smartphones die Nokia de laatste jaren uitgebracht heeft begon de ellende meestal na een aantal dagen/weken. Het toestel werd dan steeds trager, je kreeg 'geheugen vol' meldingen etc.. Leuke actie zo hoor maar een goede indruk kun je er daardoor mijn inziens niet van krijgen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Een uur achter elkaar op een telefoon spelen is anders nog best lang :+
Uiteraard kan je niet alles testen en zijn sommige zaken ook afhankelijk van hoe je met je toestel omgaat. Bij reviews is dat tegenwoordig niet anders trouwens, die lijken op de dag van de release online te moeten staan, waardoor bugs en fouten vaak niet worden opgemerkt (dat geldt voor zowel apparatuur als software).

Maar een uurtje is iig genoeg om te kijken of het OS zich staande weet te houden vergeleken met Android, iOS of WM7 en of de hardware gedateerd aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Vanuit Belgisch Limburg is dat niet te doen ... jammer.
De volgende keer maar eens organiseren in Maastricht ;-)
Dat zou het overwegen waard zijn.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kahlan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 22:16
Aargl. Lees ik dit vandaag pas en kon je meedoen t/m gisteren. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
oeps er stond maximaal 100 woorden, niet minimaal-,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtumetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-07 18:11
Hallo het is vandaag 22 februari 2011 en zijn er al personen die bericht hebben gehad om te gaan testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuesexMachina
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 09:45
Heb zelf ook nog niks gehoord. Even afwachten nog ;)

Intel Core i5 750 @ 4.0 - EVGA P55 FTW - 6GB DDR3 OCZ Platinum - XFX ATI Radeon HD5770 CF - 500 GB Diamond Max 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
mcanbaz schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:22:
:( Dit is waarom het slecht gaat met Nokia die niet zoals "uncle" Google een paar devices cadeau doet aan testers. Ik wordt zelf gelukkig al de afgelopen 10+ jaar betaald als professionele tester ;-) dus doe (helaas) niet mee...
droombaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat wordt het bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:27

oshiro

Chill, dude.

Yes! Ik ben er bij :)

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dat? Ben je gemailed of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Je wordt idd gemailt. Mailtje zat vanmorgen in de mailbox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:30

lohost

iemand had al localhost :-(

Dan zit ik er niet bij :-(
Veel plezier aan de aanwezigen!

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:27

oshiro

Chill, dude.

lohost schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:58:
Dan zit ik er niet bij :-(
Veel plezier aan de aanwezigen!
Dank :) Ik zal m'n best doen!

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audio.gio
  • Laatst online: 06-03 12:33

audio.gio

Guestlist member

Komen de bevindingen dan ook hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 10:18
Ik ben een van de 'uitverkorene' die vanavond mag spelen! Iemand nog een rit nodig van Amsterdam CS naar T.net office? Ik ben met de auto en kan 1 iemand meenemen.

Opper-prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FatalZero schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:39:
Ik ben een van de 'uitverkorene' die vanavond mag spelen! Iemand nog een rit nodig van Amsterdam CS naar T.net office? Ik ben met de auto en kan 1 iemand meenemen.
Je kan bij CS niet echt gemakkelijk parkeren met de auto ofzo =) je kan zo iemand beter bij de pont in Noord ophalen...maar then again, vanaf daar is het sowieso al niet erg ver lopen.

Veel plezier vanavond!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 10:18
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:42:
[...]

Je kan bij CS niet echt gemakkelijk parkeren met de auto ofzo =) je kan zo iemand beter bij de pont in Noord ophalen...maar then again, vanaf daar is het sowieso al niet erg ver lopen.

Veel plezier vanavond!
Moah, gaat prima hoor, snel in en uitstappen :)
Trust me, mijn auto valt absoluut op in de massa :D

Opper-prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
hoe was het? komt er nog een verslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
iklucas schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:07:
hoe was het? komt er nog een verslag?
Met^

Ik zou graag willen weten hoe deze avond is beleeft en wat Nokia te vertellen had over de toekomst van dit mobieltje. De grote hamvraag blijft natuurlijk wat er met de support en Symbian gaat gebeuren tijdens de transitie naar Windows Phone OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Ook ik ben benieuwd naar hoe deze avond was. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, maar ik ben en blijf benieuwd naar mede de publieksvragen. Over WP7, over hun zakelijke producten, over hun ideeën over applicatie en website ontwerp, en over hun usability ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Unstuckied

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1