Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Na het nodige zoeken op google oid wend ik mij tot u.
Ik bezit een LG 32LD350.
Hierop heb ik zojuist een pc aangesloten.

PC: windows XP

Omdat ik aan mezelf begon te twijfelen heb ik deze lap tekst nog tot mij genomen. Zonder resultaat.

Mijn vraag: is er iemand die hetzelfde probleem heeft en/of de oplossing voor dit probleem weet?

Overigens word het apparaat wel herkend door de tv. Als deze aangesloten is komt er te staan. formaat ongeldig. als ik de kabel eruit haal staat er; geen signaal.

op de achterkant van de tv staat nog mooi aangegeven (PC) dus de uitgang lijkt te kloppen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 23:43 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uh... wat is eigenlijk het probleem, want dat mis ik toch echt.

Ey!! Macarena \o/

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 12:59
Heb je geen resolutie ingesteld die je tv niet aankan?

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:44:
Uh... wat is eigenlijk het probleem, want dat mis ik toch echt.
oh haha, ja het probleem is dus dat mijn tv aangeeft: Formaat niet geldig

Verwijderd

Topicstarter
Sjakskus schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:46:
Heb je geen resolutie ingesteld die je tv niet aankan?
En ik ga zo eens even met de resolutie knutselen, dan zijn we daar iig snel uit

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je met s-video kabel werkt (of de tv-out, gele tulp) kan het zijn dat ie niet groter dan 800x600 slikt. Stuur je hem aan via D-sub (VGA), kan die groter aan. Stuur je DVI of HDMI, zou je 1280x720 eens kunnen checken.

Je moet dus wel even wat meer info verschaffen, die link die je post kunnen wij nog uit halen hoe je dat ding nu eigenlijk hebt aangesloten. Er zijn zoveel mogelijkheden, en elk type aansluiting heeft dus z'n eigen restricties.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:22:
Als je met s-video kabel werkt (of de tv-out, gele tulp) kan het zijn dat ie niet groter dan 800x600 slikt. Stuur je hem aan via D-sub (VGA), kan die groter aan. Stuur je DVI of HDMI, zou je 1280x720 eens kunnen checken.

Je moet dus wel even wat meer info verschaffen, die link die je post kunnen wij nog uit halen hoe je dat ding nu eigenlijk hebt aangesloten. Er zijn zoveel mogelijkheden, en elk type aansluiting heeft dus z'n eigen restricties.
Snap ik, op dat gebied kan ik nog veel leren.
Het probleem was overigens de resolutie. Heb deze op de groots mogelijke gezet en toen wou de tv het wel slikken. Bedankt voor jullie snelle reacties!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-02 17:13
de tv moet 1920x1080 aankunnen, maar dan zijn de lettertjes erg klein ;)
Probeer 1280x720, want dan heb je nog steeds hd
Pagina: 1