Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 14:32
Ik overweeg zeer sterk om de Blade Skate in de Aldi te kopen. CyanogenMod 7 werkt ook bijna op de Skate:
This is a freshly compiled CM7 ROM for the ZTE Skate / OMC. It is built from the latest CM repo sync and has all the latest features. It is suitable for every day use now - everything apart from Bluetooth works
Verder zijn er ook al enkele custom ROMs (helaas nog niet veel). Inderdaad jammer dat de interesse tot nu toe zo laag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 21:20
Mijn interesse is nu ook gewekt, nu nog in nl verkopen zonder alle die zooi en dan nog iets goedkoper, want 4.3" lijkt me wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
Er was blijkbaar zéér veel interesse: 20 minuten na opening waren alle toestellen uitverkocht: ik had de laatste om 9u20 en er stonden al heel wat mensen na mij aan te schuiven die van een andere winkel kwamen waar hij ook al uitverkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-07 08:56
Telefoon is niet overgeclockt, is gewoon de MSM7227+ die ook in de Gio en de Ace te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cassie789 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:44:
Telefoon is niet overgeclockt, is gewoon de MSM7227+ die ook in de Gio en de Ace te vinden is.
Ten opzichte van de Blade dus wel een overclock, maar de zogenaamde Turbo versie van de 7227. Lijkt mij exact dezelfde chip op een andere frequentie.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ga voor de Blade denk ik, de community is veel actiever met de Blade dan de Skate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gatver, staat er Medion op de Aldi-versie ? :(

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Jep, waarom? :P

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Aldi staat niet bij mij bekend als materiaal dat lang meegaat, meer niet.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is gewoon rebranded stuff.. Of er nu Aldi, Medion, C1000 of ZTE op staat...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Doe maar maar ZTE. Plus, op de originele ging toch een 2de camera zitten aan de LCD- kant ??? Handig voor Skype, maar nu niets meer van terug te vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
v1pEr86 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:38:
Er was blijkbaar zéér veel interesse: 20 minuten na opening waren alle toestellen uitverkocht: ik had de laatste om 9u20 en er stonden al heel wat mensen na mij aan te schuiven die van een andere winkel kwamen waar hij ook al uitverkocht was.
de 1e ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
Eerste ervaringen zijn positief maar het is wel mijn eerste android telefoon. Ik draai nog steeds de originele "medion-rom", maar behalve enkele apps en hun logo bij het startup scherm is er denk ik zeer weinig gewijzigd.

Telefoon voelt niet traag aan, maar ook niet supersnel. Hangt er vanaf wat je referentie is natuurlijk. Quadrant score is 940, dat zal sommigen onder jullie misschien meer zeggen.

Volgens mij heeft deze telefoon echt wel een goede prijs-kwaliteit-specs verhouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Mizitras schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:45:
Doe maar maar ZTE. Plus, op de originele ging toch een 2de camera zitten aan de LCD- kant ??? Handig voor Skype, maar nu niets meer van terug te vinden. :(
De naam op het toestel veranderd toch niks aan de hardware.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Redblader schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

De naam op het toestel veranderd toch niks aan de hardware.. 8)7
Het oog wil ook wat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
Het is enkel aan de achterzijde en het ligt gewoon bovenop de cover, volgens mij kan je het er dan ook vrij eenvoudig afhalen. Persoonlijk vond ik die matte cover een pak beter, maar de Orange Monte Carlo heeft die glanzende cover ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Is dit een GSM die nu vast in het gamma blijft bij Aldi of niet ? Want in het magazine zag ik hem niet staan en in de winkel ook niet (of waar ie zou hebben gelegen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
Mizitras schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:32:
Is dit een GSM die nu vast in het gamma blijft bij Aldi of niet ? Want in het magazine zag ik hem niet staan en in de winkel ook niet (of waar ie zou hebben gelegen) ?
Sinds wanneer heeft Aldi electronica in hun vast gamma?
v1pEr86 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:38:
20 minuten na opening waren alle toestellen uitverkocht

[ Voor 6% gewijzigd door v1pEr86 op 19-10-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• husker186
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-03-2024
Hij is op ebay te koop voor 200 incl. verz. kst onder de naam TWM, ga nu wel een twijfelen om hem te vervangen voor mijn blade, 200 euro is nog steeds een nette prijs met deze spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook voor de mensen hier: ZTE verkoopt inmiddels ook de V9 (V9C) in Nederland, een 7" tablet met dezelfde specs als de Skate voor dezelfde prijs, namelijk 200 euro (BelCompany). Misschien een interessanter alternatief als je iets dergelijks zoekt.

Ik moet zeggen dat ZTE de prijzen wel erg op scherp weet te zetten in deze markten. Je krijgt niet het beste, maar zeker wel erg veel waar voor je geld.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het scherm want dat is toch wel een van de belangrijkste aspecten van een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
Blijkbaar niet echt want dan had je wel enkele reviews opgezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net in dit topic weer voorbijkomen dat belcompany ZTE devices verkoopt.
Kan het echter nergens op hun site vinden of in de winkel in het dorp.
Kan iemand mij hier meer over vertellen? ben wel geinteresseerd in een Blade/Skate en een tablet van ZTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:02:
Ik zag net in dit topic weer voorbijkomen dat belcompany ZTE devices verkoopt.
Kan het echter nergens op hun site vinden of in de winkel in het dorp.
Kan iemand mij hier meer over vertellen? ben wel geinteresseerd in een Blade/Skate en een tablet van ZTE.
Heb je het gevraagd? De Blade zag ik niet liggen (wel bij Telfort en KPN), maar de V9 lag gewoon in de vitrine in Utrecht. Ik heb er nadat ik die jongen mijn Blade nog even getoond heb zelfs nog even mee gespeeld.

Overigens zou ik als je een tablet zoekt ook even kijken naar die Hannspad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik had het inderdaad niet gevraagd omdat ik even snel langs wipte en het personeel bezig was met andere klanten.
Had vervolgens internet gechecked waar ik hem ook niet vond, wat opzich best raar is als ze hem wel verkopen.
Die Hannspad ziet er ook wel veelbelovend uit, die nemen we zeker mee in het besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze was volgens mij nog niet langsgekomen. Paul van Modaco heeft een cadeautje gehad van ZTE, nog niet eerder in deze kleur gespot:

Afbeeldingslocatie: http://montecarlophone.co.uk/wp-content/uploads/2011/08/white_zte_skate.jpg

Ook interessant:
Orange have decided to drop the price of the Orange Monte Carlo to £119.99 today, saving £30 from the original £149.99 price. You will be required to purchase a mandatory £10 top-up, bringing the total to £129.99.

The Orange San Francisco’s price has been bumped up to £99.99 + £20 top-up, for a total of £119.99. The Orange Monte Carlo is only £10 more than the Orange San Francisco, giving you still get a faster CPU, more memory and a much better camera with LED flash. Well worth the extra tenner in our opinion.
Als de prijzen inderdaad tegen elkaar aan komen te liggen en de camera goed bruikbaar is zou het zomaar weer een winner kunnen worden.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
En is inmiddels ook verkrijgbaar op de site van medion:
http://www.medion.com/nl/...ategory=search_smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met die prijs en processor kan ik er toch echt niet heel warm voor lopen. Too little, too late, is wat mij te binnen schiet. De nieuwe Blade moet het met een wat kleiner scherm stellen, maar is voor de rest dan wel weer interessanter dan de Skate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:05:
Too little, too late, is wat mij te binnen schiet.
Mij niet echt, vind um niet echt zo klein.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 19:55
Iemand in NL die deze telefoon al uit de UK heeft gehaald?

Zo ja, waar?

http://shop.orange.co.uk/mobile-phones/orange-monte-carlo

Ongeveer 155 euries, lijkt me niet teveel?

[ Voor 44% gewijzigd door Kapot op 29-12-2011 00:58 . Reden: Gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week de ZTE Skate (Orange Monte Carlo versie) binnen gekregen uit de UK voor 180 euro (via Ebay).
Een pracht appararaat voor de prijs. Heb ook de ZTE Blade en het is ongeveer hetzelfde apparaat en ondanks dezelfde processor geklokt naar 800 mhz (maar de klokken naar (het schijnt) stabiel 960 mhz) een top apparaat. Nu al is hij een stuk sneller dan de Blade en het scherm is waanzinnig groot en scherm. Natuurlijk niet zo scherp als de Galaxy S II (welke hetzelfde formaat heeft) maar doet niet veel minder. De camera is gelukkig een tikkeltje beter dan de Blade en inclusief flash dit keer. Maakt betere (en vooral snellere) foto's waar ik mij toch erg aan stoor bij de Blade. De flash geeft teveel licht in het donker. Het interne geheugen is opgeschroeft naar 512 mb, dus geen gezeur meer daarover. de GPU is optimaal voor de prijs en inclusief de juiste ROM doen ze het perfect. (Op youtube staat ergens een filmpje). Batterylife schijnt beter de zijn dan de Blade en sommigen zeggen zelfs het beste van alle smartphones (dat betekend van sochtends tot slapen batterij met normaal gebruik). Dat red ik met de Blade net niet. Heb het zelf niet echt kunnen testen nog, want speel natuurlijk veel met het apparaat.

Heb je nog vragen? Laat maar weten!
Getest met ROMS: Atomic, CM7 & CM9

P.S. De Skate is nu voor 90 pond te krijgen bij Argos.co.uk, alleen afhalen (in UK uiteraard). Dus als je iemand kent daar moet je snel zijn. Ongelofelijke prijs. Er zal vast snel een nieuwe versie uitkomen met 1ghz, vandaar de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Volgende week is ie in Belgie te koop voor 200 euro, inclusief 4GB SD-kaartje en autokit.

Nu, grafisch heeft ie dezelfde chipset als de Blade, is het niet ? Dat maakt hem nét iets te sloom voor veel blitse applicaties. De Blade 2 (V880) zou dit goedmaken, en zal volgens mij nog komen - is al aangekondigd - VOORALEER er nog maar een 2de Skate komt.

Nu twijfel ik wel, of die Skate wel de moeite is. En camerakwaliteit, kan je eens een voorbeeldje schieten voor ons ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is die verkrijgbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:45
Weer bij de Aldi onder de naam Medion verkrijgbaar vanaf 11 januari http://aldi-bd.aldi.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Hij werd niet goed verkocht zo te zien, het is al de 3de keer dat hij wordt aangeboden(?)
Hij is ook best duur aangezien de prijs 1 jaar geleden ook ongeveer 200 euro was.

[ Voor 27% gewijzigd door filenox op 10-01-2012 15:17 . Reden: fout gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu verkrijgbaar in Nederland: de gewone ZTE Skate: http://www.expansys.nl/zt...220499/?partner=GSMINFONL voor 219,99 euro

Het betreft volgens mij een EU model, misschien binnenkort ook bij andere winkels beschikbaar?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:08
In Engeland is ook de ZTE Blade 2 nu uit, onder de naam Orange San Fransisco II, deze kost omgerekend €120,- : http://shop.orange.co.uk/...o-II-from-orange-in-black

Volgens mij moet de ZTE Skate ook nog te koop zijn onder de naam Orange Monte Carlo.

Interessant zou zijn te kijken wat de verschillen zijn tussen de Blade, Blade II en de Skate van ZTE. En is het ook te koop vanuit Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

De skate is ook in Duitsland te koop bij Base en E-Plus onder de naam Lutea 2. De zwarte kost 216 en de witte kost 240. Dit is dan een losse telefoon dus zonder prepaid. De link:

http://www.base.de/Handys...2-glossy-piano-black?p=ot

Wel wat duurder dan in Engeland, helaas, ik ben binnen een halfuur in Dld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Review van de Blade 2 aka San Fransisco 2:

http://www.trustedreviews...sco-2_Mobile-Phone_review

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:08
Ik neem aan dat wanneer je in de UK bent, je gewoon de Orange shop kunt binnenlopen en de Blade/San Francisco 1, 2 of de Skate/Monte Carlo kunt aanschaffen. Niet zoiets als dat je inwoner moet zijn van de UK.
Weet iemand dat?

Ik ga binnenkort namelijk toch naar de UK, dus leek me wel een goed plan om eens te kijken in de Orange shop.

• DoubleA
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik ben benieuwd wanneer ze in NL komen. Op ebay zijn ze al bij bosjes te koop. Zijn er al trotse bezitters die wat meer kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleA
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05-2022
Vandaag bij Ibood €129,95 + 5,95 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleA schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:23:
Vandaag bij Ibood €129,95 + 5,95 verzendkosten.
Ik zag het.Wel een mooie aanbieding, lijkt me.
Maarja. De eindconclusie van "zomaar"een test lezend:
Make no mistake, this is not a great phone. It reacts slowly, it feels insubstantial and poorly put together and occasionally becomes uncomfortably hot when running heavy tasks such as full-screen video. The advantages do make themselves apparent, though, when you look at your bank balance.
http://www.telegraph.co.u...-mobile-phone-review.html

Dan denk ik "Ik kijk het nog wel even aan" ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
De ZTE Skate ligt hier in Zwitserland voor 249 Frank(=€207) bij de Aldi als Medion life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft te weinig en te laat. Inmiddels koop je dan echt een telefoon die niet courant meer is op enig vlak, behalve qua schermmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:18
Voor die prijs zou ik eerder uitkijken naar een LG Optimus 2x(vindt je op eBay rond de 200 euro) en deze heeft dezelfde dual core processor als de iPad 2(Cortex A9) + Nvidia Tegra 2.

[ Voor 4% gewijzigd door silent785 op 22-07-2012 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu vind ik niet dat je tweedehands met nieuw kunt vergelijken bij telefoons. Een telefoon wordt intensief gebruikt en ze worden ook niet gebouwd veel langer dan een abonnementsduur mee te gaan. De werkelijke levensduur kan dan ook hevig variëren.

• Vos021
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-04-2022
Heb zojuist ontdekt dat de KPN SMART-200 een omgekatte SKATE is.

zie ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dookiy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:25
Mijn ervaring met dit toestel:
Begin juli bij Ibood de ZTE Skate gekocht. Eerste indruk: erg plastic inderdaad maar aan de andere kant, dat was mijn SGS i9000 ook. :)

Draait nu al meer dan een maand stabiel op Android 4.0.4 (CM9/ColdfusionX), overgeklokt op 940 MHz, Governor=lagfree en I/O scheduler 'noop'. In combinatie met Link2SD is de weinige ruimte voor apps op de telefoon zelf ook geen probleem meer.

Mijn indruk is dat hij nu soepeler en stabieler draait dan mijn oude SGS i9000 met originele firmware.
Pagina: 1 2 Laatste