Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Bestanden wel geïndexeerd maar niet te vinden

Pagina: 1
Acties:

• _pi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 16:13
Hallo allemaal,

Twee weken geleden heb ik mijn harde schijven geformatteerd en Windows 7 opnieuw geïnstalleerd. Sindsdien werkt de zoekfunctie in het startmenu niet meer goed. Als ik een zoekterm intyp krijg ik alleen snelkoppelingen uit het startmenu en opties uit het configuratiescherm te zien.

Bij de indexeringsopties staan duidelijk meer locaties aangegeven, en het aantal geïndexeerde items staat al enige tijd stil op 21.609 (wat ook overeen lijkt te komen met het daadwerkelijke aantal bestanden in die locaties). Het gaat hier om bestanden op de C: en D: schijf. Vóór de grote schoonmaak werkte de zoekfunctie nog goed. De probleemoplosser van Windows zegt dat er geen problemen aanwezig zijn. Ik heb de index al eens verwijderd en opnieuw laten samenstellen, maar dit leek niet te helpen. Ideeën? :)

edit: Probleem opgelost. Onder Eigenschappen van Taakbalk en menu Start -> Menu Start -> Aanpassen... stond 'In andere bestanden en bibliotheken zoeken' op 'Niet zoeken'. Stom zeg :F Kan me niet herinneren dat ik het daar ooit op heb gezet, maar goed.

[ Voor 14% gewijzigd door _pi op 23-02-2011 15:48 ]