T.net/GoT verneukt Netscape ?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:53

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Op mijn (vrij oude) laptop heb ik Netscape 4.5 staan. Als ik over deze sites geweest bent verlies ik regelmatig functionaliteiten.
Het begint meestal met links die automatisch in een nieuw venster openen dat het nieuwe venster er wel is maar niet door gaat laden.
Dan kan ik nog wel met rechter muis en "openen in nieuw venster" aanklikken om zo die links te openen.
Maar op een gegeven moment kan ik helemaal geen link aanklikken, er gebeurt dan niets meer. Alleen een herstart van het systeem lost het probleem op.

Ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag (niet helemaal stabiel) maar op een nieuw werkplek gebruiken ze Netscape 4.61 op IBM computers en daar is het probleem ook !

Wat is hier gaande :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als in het 'oude' venster iets nog niet gedl'ed is wil netscape nog wel eens blijven hangen.
Ik heb zelf meer problemen met [ code] en [ php] tags die Netscape totaal laten vastlopen, met name in de devschuur.

>:) Tis een complot! nu weet ik het zeker, al die anti-netscapers hiero doen het met opzet :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tis gewoon een denkfout.. het moet zijn:
Netscape verneukt T.net/GoT!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Flame :P -1

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
Op Friday 16 March 2001 13:14 schreef BackSlash32 het volgende:
Flame :P -1
:'( TRIEST

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op Friday 16 March 2001 13:24 schreef Wesley het volgende:

[..]

:'( TRIEST
Leer lezen, Wesley. :P = niet serieus.

(f*k wat is begrijpend lezen weer moeilijk zeg..wat heb je in die 1016 posts geleerd?)

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wesselie? nee die leert nooit wat :P
heeft hij eindelijk cs11 en hl1106 binnen kan hij niet cs'en .. geen wonder dat hij frusti is op het moment :P

maar ff back ontopic..
ik denk echt seieus dat GoT/T.net er niet zo heel veel aan kan doen dat netscape er niet lekker mee werkt, netscape 4.x heeft nogal de reputatie om niet helemaal w3.org compatible te zijn. ik zou zeggen, probeer ees of IE op die machine dezelfde problemen geeft en/of installeer ns6.0 en zie of die het beter doet.

verder _zou_ het er aan kunnen liggen dat got/t.net veel van JS gebruik maken, en dat netscape zich daar niet echt lekker onder voelt...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

JS, da's 'em.

Ik zag dat de Flashbanners weer terug waren, m.n. die van MACAW levert troep op bij mij.

• memphis

memphis

Topicstarter
Tja... Op een oud laptopje (P90/16Mb/540Mb) valt geen geheugen en HDD verslindende IE5 of Netscape6 te installeren, misschien moet ik even naar Opera uitkijken.

Duidelijk is het dus dat het door de combinatie Netscape4.x en T.net komt.

Thanx !

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou iig een nieuwe Netscape installeren. Sinds ~4.73 is Netscape aanmerkelijk minder onstabiel geworden.

• Onno
  • Niet online
netscape 4.x heeft nogal de reputatie om niet helemaal w3.org compatible te zijn.
Maar tw.n en GoT zijn dat nog minder... :)
ik zou zeggen, probeer ees of IE op die machine dezelfde problemen geeft en/of installeer ns6.0 en zie of die het beter doet.
-1 - zeer overbodig

Als Netscape ergens over craht zeggen dat je maar IE moet gebruiken... wat heeft iemand daar nou aan? Zegt het iets over of de html correct is of niet (en of het dus aan Netscape ligt of niet)? Nee, in het geheel niet.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sinds ~4.73 is Netscape aanmerkelijk minder onstabiel geworden.
>:)>:)>:)

• memphis

memphis

Topicstarter
Op Friday 16 March 2001 16:01 schreef Onno het volgende:

Als Netscape ergens over craht zeggen dat je maar IE moet gebruiken... wat heeft iemand daar nou aan? Zegt het iets over of de html correct is of niet (en of het dus aan Netscape ligt of niet)? Nee, in het geheel niet.
Zo zou het internet niet moeten zijn :'( . Natuurlijk heeft M$ hier gedeeltelijk schuld aan om Java anders te interperteren dan het origineel zou moeten zijn en is het halve internet ondertussen via deze foute zooi opgebouwd.
Als je een site maakt is het wel zo vriendelijk dat het ook met meerdere (en oudere) browsers overweg kan....
Ik had begrepen dat er een instantie was die de volgende generatie HTML echt als standaard wilde hebben zonder gezeur van browsers.

Maar er staat een HP Omnibook in bestelling en hoop die snel af te kunnen halen. Kan ik eindelijk 98SE erop pleuren en heb ik eindelijk ruimte om ook andere dingen te kunnen doen dan alleen een beetje internetten en aan mijn site te werken.

Pagina: 1