Ruimte gebruikt op nieuwe Partitie

Pagina: 1
Acties:

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Hey iedereen,

Vanmorgen heb ik met Partition Magic 1GB van mijn SAMSUNG HD321KJ afgesnoept om een website op te zetten. Partitie gemaakt. Toen ik in windows kwam vielen twee dingen mij op:
  1. Computer was gigantisch traag(ongeveer 20 minuten blijven hangen bij scherm "aanmelden")
  2. 30MB van de 996MB waren al gebruikt. Er staan echter geen bestanden op de partitie. Wat is die 30MB precies?
Probleem 1 is opgelost, een defragmentatie van ruim 5 uur deed wonderen. Echter zit ik nogsteeds met probleem twee.... Googlen helpte ook niet

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-02 06:49

Sebazzz

3dp

Bestandstabel kan best 30 MB zijn.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 22:57
Waarom maak je je eigenlijk zorgen over die 30 MB? Als je te weinig ruimte hebt koop je toch gewoon een extra harde schijf? :?

Ik heb zelf trouwens goede ervaringen met het shrinken van een partitie met de ingebouwde windows 7 tool.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-02 06:49

Sebazzz

3dp

fonsoy schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:03:
Ik heb zelf trouwens goede ervaringen met het shrinken van een partitie met de ingebouwde windows 7 tool.
Maar systeempartities en dergelijke kan je daarmee al niet meer resizen. Het is behoorlijk gelimiteerd.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07

Plato112

Da is toch nie normaal!

Googlen hielp wel.....
Het vijfde resultaat geeft tal van mogelijke oorzaken en wat Sebazzz zegt is dan ook waarschijnlijk de oorzaak.
Zoals je met Google had kunnen vinden: Heb je verborgen bestanden en mappen weergeven aan staan?
Zo niet, doe dit eens en je ziet waar je "probleem" ligt.

Speed limits are like herpes.