Ik heb een tijdlang DD-WRT op mijn WRT54GS gedraaid, maar nu ik de router niet meer heel erg nodig had, had ik het plan opgevat om er eens OpenWRT op te zetten.
Dat is fout gegaan, en de router werkte niet meer.
Na een powercycle was de router helemaal niet meer bereikbaar.
Ik heb toen geprobeerd om hem te un-bricken, maar ik heb het idee dat ik aan het einde van mijn opties ben.
Wat heb ik gedaan:
Een virutele nic aangemaakt met IP-adres 192.168.1.10/255.255.255.0
Via TFTP heb ik geprobeerd om DD-WRT er weer op te krijgen. Na een power-cycle bleef het linker lampje snel knipperen.
Heb het een uur aangekeken, maar niets werkte meer.
Apparaat opengemaakt en de pinnen 15 en 16 kortgesloten
Daarna was er weer een IP-adres, en kon ik weer TFTP-en. Na wat geknipper van de lampjes en extra lang wachten weer een powercycle gedaan: weer dat knipperende lampje.
Het resultaat is nu dat het lampje alleen maar staat te knipperen. Ik kan alleen een nieuwe image tftp-en als ik de pinnen heb verbonden, maar de image blijft niet staan.
Ik ben bang dat ik alle opties wel heb gehad, en dat de router echt kaputt is. Heeft iemand nog ideeën? 't Is niet zo dat ik de router echt nodig heb, maar het was weer een leuk ontdek-projectje om OpenWRT eens te bekijken.
Het gaat om de WRT54Gs ver.6 (CGN9*)
Dat is fout gegaan, en de router werkte niet meer.
Na een powercycle was de router helemaal niet meer bereikbaar.
Ik heb toen geprobeerd om hem te un-bricken, maar ik heb het idee dat ik aan het einde van mijn opties ben.
Wat heb ik gedaan:
Een virutele nic aangemaakt met IP-adres 192.168.1.10/255.255.255.0
Via TFTP heb ik geprobeerd om DD-WRT er weer op te krijgen. Na een power-cycle bleef het linker lampje snel knipperen.
Heb het een uur aangekeken, maar niets werkte meer.
Apparaat opengemaakt en de pinnen 15 en 16 kortgesloten
Daarna was er weer een IP-adres, en kon ik weer TFTP-en. Na wat geknipper van de lampjes en extra lang wachten weer een powercycle gedaan: weer dat knipperende lampje.
Het resultaat is nu dat het lampje alleen maar staat te knipperen. Ik kan alleen een nieuwe image tftp-en als ik de pinnen heb verbonden, maar de image blijft niet staan.
Ik ben bang dat ik alle opties wel heb gehad, en dat de router echt kaputt is. Heeft iemand nog ideeën? 't Is niet zo dat ik de router echt nodig heb, maar het was weer een leuk ontdek-projectje om OpenWRT eens te bekijken.
Het gaat om de WRT54Gs ver.6 (CGN9*)
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur