Ik heb vanmiddag een nieuwe HP Color LaserJet CP2025 gekocht. Na installatie - die in Windows 7 64-bit verre van vlekkeloos verliep, moest compatibility mode met Vista inschakelen - eens geprobeerd te printen. Dit ging harstikke fout, een simpele "Hello world!" print vanuit notepad geeft als resultaat dat de printer 2 blaadjes produceert: de eerste komt er normaal uit maar is leeg, de tweede blijft halverwege steken en is voor de helft beprint. Daarna zegt de printer op het display dat er een papierstoring is in Lade 2.
Het lijkt er op - mijn gokje althans - dat de printer denkt dat hij met groter papier werkt dan hij daadwerkelijk werkt. Ik heb geen Nederlandse Windows 7, alle printer instellingen stonden dan ook by default op Letter. Dit allemaal aangepast naar A4, standaard instellingen in Windows, op de printer zelf alles wat met formaat te maken had op A4 gezet: geen verandering. De printer blijft exact hetzelfde doen als hierboven beschreven.
Ik heb 80 grams A4 papier van Pelikan (Business Paper).
Iemand suggesties? (Ga nu effe kijken of ik ander papier kan scoren, maar aangezien hij het eerste vel perfect pakt gok ik niet dat dit het is.)
Het lijkt er op - mijn gokje althans - dat de printer denkt dat hij met groter papier werkt dan hij daadwerkelijk werkt. Ik heb geen Nederlandse Windows 7, alle printer instellingen stonden dan ook by default op Letter. Dit allemaal aangepast naar A4, standaard instellingen in Windows, op de printer zelf alles wat met formaat te maken had op A4 gezet: geen verandering. De printer blijft exact hetzelfde doen als hierboven beschreven.
Ik heb 80 grams A4 papier van Pelikan (Business Paper).
Iemand suggesties? (Ga nu effe kijken of ik ander papier kan scoren, maar aangezien hij het eerste vel perfect pakt gok ik niet dat dit het is.)