iPhone synchronisatie met Outlook, werkt enkel naar iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik ben de agenda instellingen aan het configureren van een Iphone, deze Iphone is verbonden via 3g met een laptop. Helaas worden enkel agendapunten die ik aanmaak op de pc automatisch op de agenda van de Iphone gezet en gebeurd dit niet als ik iets in de Iphone agenda zet de Iphone zet, als ik de mails van dit account op de iphone wil binnenhalen, lukt dit direct. Sommige agendapunten zijn uit de outlook agenda verdwenen en dus als vervolg ook uit de Iphone agenda. Moest ik nog iets belangrijk vergeten te zeggen zijn, ik sta tot u dienst. Ik denk echter dat u hieronder zo goed als alles kunt vinden.

Dit euvel heeft zich voorgedaan na een update van het ios.

Ik heb een Iphone die via 3G (modemfirmware 05.15.04) altijd een synchronisatie uitvoert met de agenda(sbs outlook 2007 OEM, up to date) van een pc (xp, laatste sp). Deze pc hangt in een SBS 2003(up to date) omgeving.
Beiden staan in dezelfde tijdzone (Brussel).

De instellingen van de Iphone zijn voor de 3g
( instellingen -> algemeen -> netwerk )
- 3G (aan)
- Mobile data(aan)
- Mobile datanetwerk (Mobile Data :apn ( internet.proximus.be)

De instellingen voor de agenda zijn gemaakt kun je hier vinden:
(Instellingen => mail => accounts)
exchange
account gegevens:
E-mail dit@dezemail.be
server: dezemail.no-ip.info
Domain: dezemail
Gebruikersnaam: dit
Wachtwoord: *******
Beschrijving: dit@dezemail.be
Gebruik SSL staat uit.

E-mail: staat uit
Contacten: staat uit
Agenda: staat aan
Syn e-mail 1 week
Push e-mailmappen: Inkomende

De instellingen van de agenda zijn de volgende : ( instellingen => mail,... =>agenda's)
Melding uitnodigen (aan)
Synchroniseer: alles
Tijdzone: Brussel
standaardagenda: Agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

en wat heb je zelf al gevonden voor informatie? Heb je eventueel de exchange account al van je iPhone verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de exchange settings nagekeken maar niet verwijderd, omdat ik geen back up heb van de agenda , dit zal ik vanavond doen. Verder heb ik de time zone goed gezet en heb ik verschillende fora's afgeschuimd, de meeste problemen dat ik tegen kom in andere topic's is dat het uur ( time zone )verschilt of iets met de Itunes settings, ik synchroniseer ( denk ik ) niet via Itunes.
Ik heb de account wel opnieuw aangemaakt om te mailen en dit lukte direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit gaat nog steeds niet.
Kan iemand mij misschien zeggen welke services moeten ingeschakeld zijn op zowel de client ( de xp pc ) en wat op de server ?

Misschien zie ik er over eentje over. Ik vind het vooral raar dat het wel werkt naar de Iphone toe, maar niet naar de computer toe.( synchronisatie).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 15:11 ]