Microsd voor HTC Desire HD 16/32GB (class 4 of 6)??

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorsdew
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-08-2022
Hallo!

Ik heb al veel gelezen over MicroSD kaartjes voor de HTC DHD. Ik gebruik momenteel nog het meegeleverde samsung 8 gb stock kaartje, deze is class 2. Ik heb het kaartje getest en dit was de uitslag:
Average writing speed: 5.07 mb/sec
Average reading speed: 12.7 mb/sec

Ik heb een sandisk kaartje gekocht van 32 gb class 4 maar dit kaartje was waarschijnlijk nep (was namelijk veel langzamer dan de meegeleverde kaart, average writing speed 2.94 mb/sec :( ).

Nu heb ik een Transcend microSD 16GB Class 6 kaartje op het oog, deze is ongeveer 45 euro.

Maar ik vraag me af of die class 6 geen overkill is (of beter gezegd geldverspilling)???
Het gaat me vooral om de 8MP camera die nu een beetje schokt bij opnames van 1280 X 720 (720P).
Ook A2SD blijkt een probleem te zijn met langzame kaartjes.

Aangezien ik niet de enige ben met deze vraag hoop ik dat jullie een idee hebben voor een snel >16 gb kaartje (wil maximaal 50 euro uitgeven).

alvast 1000X dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
Ik ben op zoek naar het liefst een 64GB kaartje, alleen zie dat die nergens leverbaar zijn.
32GB is ook moeilijk te vinden als ik zo zoek op het internet, class 2 is het enigste wat ik heb kunnen vinden.

Bij alle telefoon winkels in de stad gaan ze ook maar tot 16GB.
Iemand een goede tip waar ik zulke kaartje het beste kan kopen, eventueel het buitenland?

Kwam zojuist deze tegen, is dat iets om films / series op te zetten en af te spelen via mijn mobiel?
Bijvoorbeeld House MD, een aflevering is ongeveer 200MB.

[ Voor 25% gewijzigd door SgtElPotato op 02-09-2011 08:41 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Goedemorgen :)

Je kickt nu topic van een half jaar oud en stelt er je eigen vraag in. Zoals je kunt lezen in Het algemeen beleid is dit niet de bedoeling. Zoek voor dit soort dingen zelf eerst eens in http://tweakers.net/pricewatch/ .Dit topic gaat nu op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.