Toon posts:

Een aantal vragen over Sony DAV-DZ330

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hiervoor nog geen home cinema sets gehad en wil er nu wel graag een kopen. Alleen heb ik nog een aantal vragen:
Via de USB aansluiting kan je gewoon muziek afspelen, en dat werkt uiteindelijk hetzelfde als via een CD?

Ook kan je er gewoon nog CD's mee afspelen toch en de radio werkt ook hetzelfde als bij normale radio's?

En via de HDMI aansluiting kan ik ook een notebook aansluiten, zodat ik het geluid van de notebook af kan spelen via het set?

De boxen zijn in totaal 167W als ik het goed begrijp, dus dan heb ik wel goede geluiden ga ik van uit?

Zit er genoeg kabel bij zodat ik de boxen echt een door de kamer kan zetten?

En over een afstandsbediening lees ik niks? Die zit er wel bij neem ik aan?

Alvast bedankt!

Groeten Mark

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:08:
Hallo,

Ik heb hiervoor nog geen home cinema sets gehad en wil er nu wel graag een kopen. Alleen heb ik nog een aantal vragen:
Via de USB aansluiting kan je gewoon muziek afspelen, en dat werkt uiteindelijk hetzelfde als via een CD?
JA

Ook kan je er gewoon nog CD's mee afspelen toch en de radio werkt ook hetzelfde als bij normale radio's?
JA

En via de HDMI aansluiting kan ik ook een notebook aansluiten, zodat ik het geluid van de notebook af kan spelen via het set?
NEE

De boxen zijn in totaal 167W als ik het goed begrijp, dus dan heb ik wel goede geluiden ga ik van uit?
Ligt eraan wat je eisen zijn. Ga eens luisteren in een winkel.

Zit er genoeg kabel bij zodat ik de boxen echt een door de kamer kan zetten?
In principe wel. Kamers kunnen uiteraard in maat verschillen.

En over een afstandsbediening lees ik niks? Die zit er wel bij neem ik aan?
NEE. Je zal iedere keer naar de set moeten lopen om 'm te bedienen. O-)

Alvast bedankt!

Groeten Mark

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 20:20
Gast, google is je vriend:

http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs

En nee zulke meuk geeft geen goed geluid..... Die specificaties zijn wel om te gieren:

Versterker
Uitgangsvermogen - totaal (RMS 10%) 1000 W

maar vervolgens:

Vermogen aanpassen
Stroomverbruik 170 W

1000W uit 170W _O-

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

Helaas is dit topic niet echt conform wat we hier op GoT verwachten. Wat we wel verwachten is onder andere te lezen in Het algemeen beleid en AUD beleid. Op de site van Sony kan je gewoon de manual downloaden. Lees deze eens door (voor aanschaf!), dan worden heel wat functies en mogelijkheden je al snel duidelijk. En ook dingen of er een remote bij zit of niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.