• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-12 10:25
Mijn vraag is: Welk programma gebruiken jullie om muziek te downloaden?

Het gaat dan vooral om losse nummers, waarvoor eerst bijvoorbeeld Limewire gebruikt werd. Heb zelf Bearshare al geprobeerd, maar merk dat deze database niet zo compleet is en nummers vaak van slechte kwaliteit zijn.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jammer dat je er een rickroll van maakt want je hebt wel gelijk. Ik gebruik Youtube heel veel om muziek te luisteren. Niet altijd de beste kwaliteit, maar wel bruikbaar.

Verder zijn programma's als Limewire, Sharaza en Bearshare redelijk ouderwets. Veel MP3's zijn gewoon via google te vinden en anders torrents/usenet.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 21:55

D4NG3R

kiwi

:)

http://www.apple.com/nl/itunes/

Hier kan je perfect, 100% legaal muziek downloaden..

Wil je wat anders, dan ben je hier niet op de juiste plaats.
Het algemeen beleid #verbodencopyright

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is dat beleid hier wel van toepassing? Ik heb de indruk dat dat meer bedoeld is om specifieke vragen als "waar kan ik CD X van artiest Y downloaden" te verbieden. Er lopen hier ook topics over usenetproviders en er mag neem ik aan ook over usenet clientsoftware gesproken worden.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:52

Spooksel

Spooksel!

Dan nog is het wel een erg karige TS die niet echt voldoet aan wat er hier in W & L verwacht wordt.

Los van het feit dat het hier gewoon totaal niet thuis hoort.

Maargoed, om toch even on topic te blijven. Ik download geen muziek, ik luister slechts naar internet radio/streams.

Als ik een album echt goed vind dan koop ik de cd in de winkel!

[ Voor 36% gewijzigd door Spooksel op 15-02-2011 16:50 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:40:
Is dat beleid hier wel van toepassing? Ik heb de indruk dat dat meer bedoeld is om specifieke vragen als "waar kan ik CD X van artiest Y downloaden" te verbieden. Er lopen hier ook topics over usenetproviders en er mag neem ik aan ook over usenet clientsoftware gesproken worden.
Dat omdat je op usenet ook veel legale dingen kan vinden..

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Spooksel schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:48:
Maargoed, om toch even on topic te blijven. Ik download geen muziek, ik luister slechts naar internet radio/streams.
Zo zou je bijvoorbeeld op kunnen merken dat er ook software is waarmee je digitaal internetradioaudiostreams (3x woordwaarde? :p) kunt opnemen. Niets illegaals aan zolang het "voor eigen gebruik" is. Deed men ook al toen mensen op audiocassettes de Top 40 opnamen.

En van die mensen kochten en kopen velen later alsnog de originele Single/LP/CD/DVD/Whatever. Het is de aard van het beestje dat men echt 'het origineel' wil hebben als men het ook echt goed vindt.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 17:14
FTD. Nog een paar weken.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mjah, ik denk het niet..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1