[User]V&A misbruik, wanbetaler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Goedendag,

Deze idioot:

[Verwijderde gebruiker]

Betaalt niet, maar wil wel dat ik de spullen opstuur:

V&A aangeboden: 2 x Scythe Slip Stream SY1225SL12LM-P, 120mm

Antwoord vervolgens met een knullig gefotoshopt screenshotje, geld is echter nooit op mijn rekening bijgeschreven. Ik heb de spullen daarom ook niet opgestuurd, en hem in eerste instantie genegeerd, maar hij begint nu vervelend te worden..

Kunnen jullie hem a.u.b. aanpakken?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Beoordeelt mij vervolgens negatief op een advertentie waar hij niets mee te maken heeft, omdat de juiste advertentie in preview modus staat haha..

V&A aangeboden: Scythe Mugen 2 rev b CPU koeler

Kan dit rechtgezet worden?

Dank!

[ Voor 26% gewijzigd door Jovas op 15-02-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik krijg vervolgens na melding deze mail van een van jullie collega's:

Beste Jovas,

Op dinsdag 15 februari 2011 11:36 heb je een melding gedaan met betrekking tot de Vraag & Aanbod advertentie "2 x Scythe Slip Stream SY1225SL12LM-P, 120mm". We hebben je melding verwerkt, hartelijk bedankt voor het melden!

>>Deze gebruiker: [Verwijderde gebruiker] Maakt geen geld over, maar wil wel dat ik de spullen opstuur. Dank!

Ik zie het probleem niet Joost, Uit z'n screenshot blijkt duidelijk dat hij 10 euro naar je overgemaakt hebt. Het rekeningnummer is tenslotte jouw nummer. Wat is nu je probleem? Wie is nu de oplichter?

Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Walter Franken

Een beschuldiging? Ik heb nooit geld bijgeschreven gekregen, graag bewijs dat dit wel zo is, en geen screenshot die iedereen in elkaar kan flansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

schopje naar de PW, waar dit imho thuishoort :)