Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:40
Hallo, ik ben al een tijdje aan het kijken naar een mediaspeler.
een vriend van mij heeft de Popcorn Hour A-200 een mooi spelertje met eigenlijk alles wat ik wil. ( mkv bestanden, BR .iso's afspelen. usenet en torrent client. usb aansluiting om een externe schijf aan te hangen.
De kans om subs (srt's) naar voren of naar achteren te schuiven.

maar er zijn zoveel media spelers op de markt. en de A-200 is al weer een heel tijdje uit.en ik zie dat de Popcorn Hour A-210 ook niet erg veranderd is(behalve de koeling) weet iemand of popcorn hour binnenkort met een nieuwe speler uitkomt? of zijn er andere spelers, die ook de dingen kunnen die ik graag wil hebben. maar dan van een ander merk? de eigenschappen van subs een betaalde tijd eerder of later laten tonen vind je niet zo snel terug bij de specs van een product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

gezien deze post:

winwiz in "[Mediaplayer] Popcornhour C-200"

Kan de popcorn het inderdaad.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik snap je niet? Doelde meer naar andere merken, zoals ac ryan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:17:
[...]

Je weet wel dat ze er zijn maar.... je wilt dat wij de keuze voor je maken ofzo ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
DennusB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:18:
[...]

Je weet wel dat ze er zijn maar.... je wilt dat wij de keuze voor je maken ofzo ?
Nee niet de keuze, meer iets van. ik weet dat de A-200 kan wat ik in de OP schreef. maar zijn er ook andere, die dit ook kunnen(van andere merken) want de A200 is alweer een aardig tijdje oud. en aangezien ik wil rondkijken ipv op 1 merk / type te focussen heb ik dit topic aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:50

Neus

www.zenaconsult.com

Kijk hier eens: http://www.iboum.com/net-media-players.php

Maar je kan natuurlijk ook Googlen.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:20:
[...]

Nee niet de keuze, meer iets van. ik weet dat de A-200 kan wat ik in de OP schreef. maar zijn er ook andere, die dit ook kunnen(van andere merken) want de A200 is alweer een aardig tijdje oud. en aangezien ik wil rondkijken ipv op 1 merk / type te focussen heb ik dit topic aangemaakt.
Okee, en waarom vergelijk je het niet zelf ? :) Bijvoorbeeld in de Pricewatch, of Google?
We verwachten wel een beetje eigen inzet natuurlijk :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Ik zou de AC Ryan Fluxx of Playon HD2 ook eens bekijken. Ben zelf ook in de markt voor een nieuwe, heb nu een pch a110...

[ Voor 9% gewijzigd door wvkreg op 15-02-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daar gaan we weer. allemaal mensen die geen antwoord geven en alleen maar zeggen dat hij het zelf maar mag gaan doen. al die moeite terwijl je gewoon ook antwoord kan geven... ergerlijk die reacties van veel mensen

OT: kijk ook eens naar de ac ryon playon series. zijn veel verschillende van. met en zonder harde schijf. heeft regelmatig updates en speelt eigenlijk ook alles af. 2 vrienden van mij hebben deze ook en zijn er erg tevreden over. andere ken ik niet dus een heel goed vergelijk kan ik niet maken, alleen dat die bij mij bekend staat als goed (ac ryon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-09 13:06
Over de subs, de EM7080 kan dit ook, maar waarschijnlijk kunnen de meeste dit wel. Lees anders de reviews bij het apparaat, daar staan dit soort dingen meestal wel vermeld!

Zie pricewatch

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
@wvkreg: ik ga er naar kijken!

@degged: Bedankt..kijk heus wel in de pricewatch en op google. alleen er staat gewoon zo mega veel info overal..dat je door de bomen het bos kwijt raakt. en ik ben een figuur die bij elke zin wel een vraag hebt. Ik ga rustig kijken en als ik nog meer wil weten ( wat ik niet kan vinden:) ) post ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:17:
[...]

Geen idee, denk dat die het niet kan(wel srt, geen extra sync). Zoektermen sync delay srt + mediaspeler die je uit wilt zoeken.

Verwacht verder geen complete analyse van de mediaspelermarkt als reactie op zo'n algemene topic titel. dat werkt niet op een forum. Ovirgens blijkt uit je topic start niet echt dat je er al veel werkt in hebt gestoken, dan krijg je meestal ook algemene antwoorden.

[ Voor 15% gewijzigd door leuk_he op 15-02-2011 13:51 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dacuuu,

Het is wel de bedoeling dat je meer eigen initiatief toont. Nu drop je gewoon de vraag hier, terwijl je a.d.h.v. de betreffende speclists gewoon kunt nagaan welke player voldoet aan jouw wensen.

Lees nog eens de Quickstart in Het algemeen beleid door alvorens je een nieuw topic start :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.