Na iets minder dan een jaar begint mijn Steelseries Siberia v2 (black USB) kuren te vertonen. Gisteren heb ik bij Steelseries een ticket aangevraagd en die is goedgekeurd. Ik mag mijn headset versturen en krijg dan een nieuwe. Nu een klein addertje: Ik moet de verzendkosten naar Steelseries toe zelf betalen, en laten zij nou in Denemarken zitten.
Ik heb met Steelseries overlegd of er iets met de prijs van verzending te regelen is maar zij willen enkel een muismat of ander product meesturen. Ik was pas de 2e ooit die klaagde over de hoge verzendkosten. Ik heb een paar koeriersbedrijven gecontroleerd en kom op ongeveer deze prijzen uit:
TNT: Euro 2 zone, €56,56 (0.5 kg)
GLS: Euro1 zone, ongeveer €13 (hangt af van maat)
FedEx: €35,42 (FedEx International Economy)
Hebben jullie misschien ervaringen met het verzenden van pakketten naar het buitenland en wat de prijzen daarvan zijn. Ik vind het ook erg raar dat GLS zo goedkoop is ten opzichte van de andere.
De gegevens van het pakket zijn ongeveer:
L = ong.20cm
B= ong. 10cm
H= ong. 7 cm
gewicht: ong. 0.5 kg
Ik heb met Steelseries overlegd of er iets met de prijs van verzending te regelen is maar zij willen enkel een muismat of ander product meesturen. Ik was pas de 2e ooit die klaagde over de hoge verzendkosten. Ik heb een paar koeriersbedrijven gecontroleerd en kom op ongeveer deze prijzen uit:
TNT: Euro 2 zone, €56,56 (0.5 kg)
GLS: Euro1 zone, ongeveer €13 (hangt af van maat)
FedEx: €35,42 (FedEx International Economy)
Hebben jullie misschien ervaringen met het verzenden van pakketten naar het buitenland en wat de prijzen daarvan zijn. Ik vind het ook erg raar dat GLS zo goedkoop is ten opzichte van de andere.
De gegevens van het pakket zijn ongeveer:
L = ong.20cm
B= ong. 10cm
H= ong. 7 cm
gewicht: ong. 0.5 kg
All-Round nerd | iRacing Profiel