Ik maak gebruik van office 2003, en ben bezig aan een tool in access.
In een formulier zit een knop welke een bestaand word document opent (read only) en hier vervolgens waarden uit een database in gaat vullen.
Alles werkt naar behoren maar enkel de 1e run.
zodra ik nogmaals op de knop druk, worden alle velden weer netjes in gevult zoals dat de bedoeling is.
Echter op het punt waar ik een hyperlink in wil voegen gaat het mis.
Om de hyperlink in te voegen maak ik gebruik van Activedocument, en deze is hij in de tweede run kwijt.
(Ondanks dat hij het word document netjes opent zoals de eerste keer, en de rest wel netjes invult)
Alle andere velden zijn overigens enkel tekst en worden aangepast door code als:
c.Range.InsertAfter ("tekst")
waarbij
Set c = tbl.Cell(3, 1)
Echter het toevoegen van een hyperlijk krijg ik dus niet voor elkaar.
Is er een manier om via de c.Range een hyperlink toe te voegen, of desnoods het active document opnieuw in te stellen?
Ik mag helaas niet de hele code hier publiceren.
Nog een kleine aanvullende opmerking:
de 1e run gaat goed, de 2e gaat fout, 3e goed, 4e fout enz.
In een formulier zit een knop welke een bestaand word document opent (read only) en hier vervolgens waarden uit een database in gaat vullen.
Alles werkt naar behoren maar enkel de 1e run.
zodra ik nogmaals op de knop druk, worden alle velden weer netjes in gevult zoals dat de bedoeling is.
Echter op het punt waar ik een hyperlink in wil voegen gaat het mis.
Om de hyperlink in te voegen maak ik gebruik van Activedocument, en deze is hij in de tweede run kwijt.
(Ondanks dat hij het word document netjes opent zoals de eerste keer, en de rest wel netjes invult)
Alle andere velden zijn overigens enkel tekst en worden aangepast door code als:
c.Range.InsertAfter ("tekst")
waarbij
Set c = tbl.Cell(3, 1)
Echter het toevoegen van een hyperlijk krijg ik dus niet voor elkaar.
Is er een manier om via de c.Range een hyperlink toe te voegen, of desnoods het active document opnieuw in te stellen?
Ik mag helaas niet de hele code hier publiceren.
Nog een kleine aanvullende opmerking:
de 1e run gaat goed, de 2e gaat fout, 3e goed, 4e fout enz.
[ Voor 4% gewijzigd door Jackbq op 15-02-2011 09:11 ]