Fan controller die 10 fans aankan

Pagina: 1
Acties:

• Cobra8811
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 21:48
Hallo,ik zoek een fan controller die 10 fans aankan.ik heb namelijk mijn Cooler master Cm 690 II vol gepropt met fans,waardoor ik in het totaal op 10 fans uitkom.en als je kunt voorstellen maakt dat nogal wat lawaai.
dus als iemand welke fancontroller 10 ventilatoren aankan.laat me het weten.alsvast bedankt

Verwijderd

Welke fancontrollers heb je zelf al gevonden? Er zijn er genoeg. Je kan natuurlijk stille fans nemen. En je kan meerdere fans op één kanaal aansluiten of meerdere (goedkope) controllers nemen....

heb je hier al gekeken:
http://tweakers.net/price...-controllers-en-lcds.html
en hier:
http://highflow.nl/fans/controllers/

• Cobra8811
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 21:48
Ik wist niet dat je er meer op 1 kanaal kan laten draaien.dan weet ik al waar ik naar moet zoeken,bedankt !

Verwijderd

JA hoor gewoon een 3pins splitter kabel ertussen en gaan. Waar je wel even op moet letten is of het gebruikte wattage per kanaal niet boven de specs van de controller komen anders gaan ze vanzelf langzamer draaien!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 20:08

Deathchant

Don't intend. Do!

Volgens mij bestaat die nog niet. Ik heb een LianLi PT-FN04 fancontroller die er 6 individueel kan aansturen. Ik zou als ik jou was eentje van 5 kopen en dan steeds 2 fans op 1 connector verbinden.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan er ook maar 5 op een fan controller aansluiten en voor de overige 5 een weerstandje er tussen zetten zodat deze altijd zachter draaien. Bij de fans op sommige positie maakt het geen drol uit of ze nu wel of niet hard of zacht draaien, de temperatuur van de processor en vga blijven hetzelfde..

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
een controller kan per kanaal x aantal A leveren, het ligt er dus aan hoeveel A je fans trekken

zover ik weet zijn de meeste controller 1A per kanaal ( ja er zijn controllers met meer) als je fans dus 0,3A trekken kan je er 3 opzetten en deze op volle snelheid laten draaien wanneer nodig is, zo niet.. zet je er 4 op

ja, daag.

Pagina: 1