2 verschillende Celerons 533?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
Nu las ik de review op www.overclockers.com
over de Intel FC-PGA Celeron 533.
Nou ik gelijk kwijlen, en bij pricewatch kijken. Maar dat zijn PPGA socket Celerons
van 533.
Zijn er 2 verschillende soorten 533 Celerons?
Want die nieuwe Celeron (2?) is FC-PGA.
Dus waar kan ik dat klere ding krijgen???

Nog een vraagje, werkt FC-PGA ook met een PPGA->Slot 1 converter? Het past wel, maar werkt het dus ook?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 09:37

MicroWhale

The problem is choice

Is helaas nog niet te krijgen. En: Ja, het zijn twee verschillende. 1 heeft coppermine core, de andere nog de oude core.
Ik vraag me ook al een tijdje af waar ik dat ding kan krijgen en beter nog: Wat hij moet kosten!
... 'k denk dat we d'r nog ff op moeten wachten.... :'(

over die slot-vraag: dunno.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Over de verschillen van het slot PPGA en FC-PGA, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er een pin anders aangestuurd werd, dus het kan niet, je moet er dus een FC-PGA>slot1 voor kopen, maar die zijn niet zo duur 34 gulden meestal, en als je mobo niet de voltage tweak heeft, dan kun je beter voor een iets duurdere gaan waar met daarop de jumpers het voltage in te stellen is.

Het kan zijn dat er voor de nieuwe CeleronII(Coppermine core0.18) een nieuwe FC-PGA converter komt, maar dat weet ik dus niet exact, dat moet je even bij Intel zoeken, bij de specificaties, of de pinnen gelijk zijn aan de FC-PGA van de FC-PGA-PIIIE(Coppermine core0.18).

Ik begrijp uit Logos z'n reactie "dunno" dat hij "Don't know" bedoelt...

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 17:08
Aangezien een celly2 ook op coppermine borden werkt moet hij het ook goed doen op coppermine slot converters...

Currently playing: MTG Arena (PC)