Topic gesloten... vraag me af waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[topic=144637]

Is dit
- Omdat er all 20 topics over 3dmark2001 lopen ? In dat geval: ik heb gewoon een vraag, die ik kwijt wil.. Daar is dit forum toch voor ?
- Omdat ik flame. Volgens mij doe ik dat niet.. Tenminste de intentie had ik totaal niet..

SVP korte uitleg, en geen verwijzing naar de faq.. Ik ben wel blond maar hoor toch graag een reden..

Bedankt.

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Het is niet echt een vraag wat je in dat topic stelt. En eigenlijk is het wel logisch dat je scores tegenkomt die uit de duim gezogen zijn.

Het is dan imho al vreemd dat mensen zoveel waarde hechten aan zo'n score dat ze er (uit stoer doenerij?) maar meteen weetikveel erbij tellen.

Heel veel van die benchmarks zijn voor het een of ander geoptimaliseerd en maar zelden gebaseerd op de werkelijke snelheid van de pc.

Dus je topic is gesloten omdat er idd al veel topics daarover lopen, en ten tweede omdat het gewoon logisch is dat er resultaten tussenstaan die niet kloppen.

* mvds was het overigens niet die de thread gesloten had.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ok.. Bedankt dat je even tijd voor een antwoord nam :)

Topic kan gesloten worden... zonder vragen hehe

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

No problem, de reden had er idd ook in het topic zelf bij moeten staan. Misschien vergeten of geen tijd voor gehad ofzo. Zal het eens vragen aan Bulldog.

edit:
typvoutje

Dit topic is gesloten.