☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
kabel er wel goed ingedrukt?
Het is meestal als je een kabel net aansluit dat heb beeld een paar seconden biberd.
Het is meestal als je een kabel net aansluit dat heb beeld een paar seconden biberd.
De bedoeling van het forum is dat andere mensen mogelijk ook iets aan een oplossing hebben, iets naar iemand mailen is dan dus niet zo handig.Trokken schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:03:
Een vriend van me heeft een HP 2710m gekocht bij Media Markt.
Leuk en aardig maar als hij zijn scherm op zijn laptop aansluit dan bibbert het beeld.
Zijn laptop is een Dell Inspiron 1545 (product koppeling klopt niet). De driver van Intel HD is versie 8.15
Zijn OS is Windows 7.
Op zijn moeders laptop (Dell Inspiron 1525) met Ubuntu 10.xx daarop bibbert het beeld niet en wordt alles normaal weergeven.
Hoe komt dit? Zijn (wegwerp) e-mailadres is "voor-een-spel@live.nl" maar je kan ook in dit topic een oplossing posten. Alvast bedankt
Gebruik je een HDMI of een VGA kabel? Gebruik je dezelfde kabel op beide laptops? Resolutie e.d. hetzelfde ingesteld?
Als dit allemaal identiek is voor beide laptops lijkt het probleem dus niet in de monitor/kabel te liggen maar aan de laptop zelf. Kun je de aansluiting op de laptop testen met een andere monitor?
In principe kun je zo alles uitsluiten en het probleem isoleren.
Ik weet niet wat hij gebruikt, want hij is te lui om een account aan te maken voor tweakers.net, maar hij gaat zijn scherm ruilen.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Klote Dell, ik heb het ook gehad met mijn Dell inspiron 6400!! Alsof er een stoorsignaal zit bij de vga-poort.
Heb het overigens gehad met de HP2710m maar ook met een Acer tft scherm.
Heeft die vriend van je het ook met zijn nieuwe scherm?
Heb het overigens gehad met de HP2710m maar ook met een Acer tft scherm.
Heeft die vriend van je het ook met zijn nieuwe scherm?