iPhone meerdere postvakken exchange

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:15
Ik heb sinds kort een Iphone 4, leuke telefoon.

Alleen ik krijg het niet voor elkaar om meerdere postvakken (gedeelte postvakken etc.) mee te synchroniseren. Meerdere accounts aan maken is geen optie.

Op het werk gebruiken we Exchange 2010.

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-10 13:58
Heb je al wel geupdate naar 4.2? Staat me iets van bij dat dat een van de 'verbeteringen' is!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
Dat is voor meerdere accounts en niet voor meerdere postvakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
xares schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:35:
Dat is voor meerdere accounts en niet voor meerdere postvakken.
Je bedoelt naast de inbox ook andere folders syncen? Dat doet hij bij mij automatisch?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ik denk dat de poster bedoeld dat hij z'n eigen exchange account op zn iphone heeft, en daar ook de gedeelde postvakken wil zien die hij normaal in outlook ook ziet..zoals ik het heb in mijn outlook:

1 hoofdaccount (mijn eigen) en dan via extra postbussen openen bijv. het supportmail account.

dat gaat dus niet werken, je moet voor elke postbus die je opent de accountgegevens instellen op je iphone.

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:51
Ter verduidelijking: ik denk dat het gaat om functionele mailboxen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
Murzeltje schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:22:
Ik denk dat de poster bedoeld dat hij z'n eigen exchange account op zn iphone heeft, en daar ook de gedeelde postvakken wil zien die hij normaal in outlook ook ziet..zoals ik het heb in mijn outlook:

1 hoofdaccount (mijn eigen) en dan via extra postbussen openen bijv. het supportmail account.

dat gaat dus niet werken, je moet voor elke postbus die je opent de accountgegevens instellen op je iphone.
Klopt inderdaad.
Pagina: 1