Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-01 13:43
Hallo iedereen,

Allereerst excuses als ik verkeert post.

Op dit moment zit ik erg tussen de keuze van een nieuwe telefoon. Momenteel beschik ik over een iPhone 3Gs, maar omdat ik graag een nieuwe wil kan ik niet goed kiezen tussen de twee.

Apple vind ik erg fijn, maar ik ben ook wel weer toe aan iets anders.

Android lijkt me fijn vanwege de kleine apps (qua formaat) en de mooie HTC sense.

Kan iemand mij een duidelijke advies geven en daarbij waarom die voor dat product zou kiezen?

Met vriendelijke groet,
Timo van Aagten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45

Zorian

What the fox?

HTC Desire HD.

Waarom? Omdat ik het OS van Apple haat wegens de geslotenheid enzo.

Bovendien vind ik de HD qua uiterlijk en software op alle fronten mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
Oké dank je wel! Hoe is het eigenlijk met de batterij? Ik lees daar verschillende dingen over.. Zuinig of niet?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Tegenwoordig doen alle smartphones het ongeveer 1 dag op een volle batterij bij flink gebruik (een uitzondering daargelaten). Als je iemand bent, die hem elke avond aan de lader legt voor het slapen gaan, moet dat geen probleem zijn.

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:36
Alhoewel ik je erg graag tot aankoop van de Desire HD zou willen bewegen, moet je de afweging echt zelf maken d.m.v. hands-on-ervaring. Ga dus eens bij een telefoonwinkel langs en ga met de schermpjes spelen. Het klinkt flauw, maar dat was ook voor mij de beste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En de MWC is bezig waar allerlei nieuwe Androidtelefoons bekend worden gemaakt...
SonyEricsson Arc / Play / Neo, Motorola Atrix / Pro, Samsung Galaxy S2, LG Speed 2x / Black / Optimus 3D

Oftewel als ik jou was zou ik die paar maanden wachten, dan heb je veel betere devices =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:58
iPhone, het werkt beter als Android, overzichtelijkers en de Appstore natuurlijk.

Als je hem jailbreak is ie niet meer zo "gesloten". En je ken er zo veel meer mee dan Android, veel meer nederlandse apps waar je ook echt wat aan heb (Denk aan de OV apps). En ik vond de Desire HD erg slap in de hand voelen. Plastic achterkant, als je hem een keer laat vallen is ie kapot (2 vrienden van me hebben het meegemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dit is echt vragen om een flamewar apple-android. Ik zie hierboven al verschillende reacties die er op wijzen dat de poster het andere systeem niet zo goed kent of gewoon een sterke voorkeur heeft voor Android of iOS.

Ik sluit me daarom aan bij AvAars: probeer ze allebei, bedenk voor jezelf wat je belangrijk vindt en besluit dan welke je hebben wil.

Even ter informatie: wat verwacht je van je nieuwe telefoon? Ga je binnenkort verlengen of een nieuw abonnement afsluiten? Wat is je budget? Deze (en nog een boel andere) dingen hebben nogal invloed op welke het kan gaan worden....

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 14-02-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovanaagten
Sloeber schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:11:
Tegenwoordig doen alle smartphones het ongeveer 1 dag op een volle batterij bij flink gebruik (een uitzondering daargelaten). Als je iemand bent, die hem elke avond aan de lader legt voor het slapen gaan, moet dat geen probleem zijn.
Ik Whatsapp veel, en ik merk dat ik met mijn iPhone echt tegen 15.00 aan het maximum zit. Heb hem dan om 6.45 van de lader afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:19

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Je topicstart is wel mager en de keuze is zo subjectief dat je inderdaad niet veel meer kan bereiken dan een lijstje persoonlijke meningen van users onder elkaar.

Ik heb veel telefoons gehad, maar de iphone4 die ik nu heb is de eerste telefoon die het met actief gebruik ruim 2 dagen volhoud. Dat doet de desire en een samsung galaxy bijvoorbeeld hem niet na. Dat vind ik wel fijn, dat ik aan het einde van de dag nog ruim 50% over heb qua power.

Maar ik zit ook naar de MWC te kijken naar de nieuwe android releases, omdat ik de iphone gewoon niet zo handig vind met dat itunes. Even een filmpje er op, even een mp3tje als ringtone...het gaat gewoon niet zo makkelijk of gewoon niet. Daar ben ik wel klaar mee.

Maar om nu een telefoon te kiezen is best wel stom, omdat vanaf maart/april de nieuwe generatie androids uitkomen, met android 2.3 gingerbread, dual core processors en de nieuwste generatie batterijen / schermen etc. Ofwel, lekker de beurs in de gaten houden en de eerste reviews afwachten.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M'n Galaxy S houdt t makkelijk 2 dagen vol, onder vrij veel load 'gewoon' 2 dagen (dus niet meer ruim) dus dat argument gaat niet perse op. Dat je nog 3 maanden moet wachten vind ik loos, als je nog 5 maanden wacht zijn er weer nieuwere toestellen die weer beter zijn, dat hou je altijd. Je kan ook wachten op de iPhone 5 die in de zomer schijnt te komen 8)7

Probeer iemand te zoeken die het toestel heeft en probeer het ding even uit, dan weet je t snel genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is appels met peren vergelijken, en komt dus gewoon neer op wat jij het lekkerst vindt werken. Op GoT verwachten we dat je die keuze zelf kan maken. Daarom gaat dit topic dicht. Voor vragen zoals hoe het met de batterijduur zit, kun je in reviews terecht.

We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel wat meer eigen initiatief, en specifieke vragen die je niet kan beantwoorden nadat je eerst zelf op zoek bent geweest naar reviews en ervaringen. Kortom, dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.