MWC : Uitleg?

Pagina: 1
Acties:

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Zie ik iets over het hoofd of staat er gewoon nergens uitgelegd wat de MWC is?

Ik zie een leuke hoofdgroep op de FP genaamd MWC 2011, maar wat het is dat moest ik via Google opzoeken.
Toen ik het wist zag ik opeens op : http://tweakers.net/archieven/tag/mwc2011 onder het kopje reviews (als 3e) ook een vooruitblik staan met een kleine beschrijving.

Maar is het niet mogelijk om op http://tweakers.net/archieven/tag/mwc2011 bovenin een apart stukje tekst met een korte uitleg te geven?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je weet wat de CES en de CeBIT is toch? MWC is net zoiets, maar dan voor mobiles: http://www.mobileworldcongress.com/

Beetje Googlen kan geen kwaad toch ;)

Ey!! Macarena \o/

• Gomez12
RaZ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:36:
Je weet wat de CES en de CeBIT is toch? MWC is net zoiets, maar dan voor mobiles: http://www.mobileworldcongress.com/
Ik had het ondertussen al gevonden, maar ik vind het niet echt handig om eerst te moeten googlen om te zien wat een categorie inhoud.

Het is ook enkel maar een suggestie, niets meer dan dat...

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
CES en CEBIT zijn zeer bekende gevestigde namen/conferenties.

MWC is dat absoluut niet. Daarom is een beetje uitleg echt geen overbodige luxe.
Ik ben al jaren een trouwe bezoeker van Tweakers, maar ik wist het ook niet. Ok, aan het soort artikelen zag je wel dat het met mobieltjes te maken had, maar de naam MWC zei me niets.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ik denk dat de preview daar een beetje voor bedoeld is? :)

Verwijderd

Zo te zien heeft Tweakers ook niets gedaan met de feedback over de CES verslaggeving. Dat wordt weer dagenlang scrollen door non-artikelen. :+

• Gomez12
willemdemoor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:20:
Ik denk dat de preview daar een beetje voor bedoeld is? :)
En kan je nu ook nog even zeggen waar die precies staat? Want ik heb toch echt het idee dat je er echt naar op zoek moet gaan. Het is momenteel 1 van de 3 previews, naast 2 previews van mobieltjes.
Niet echt de meest logische plek imho om uitleg neer te zetten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gomez12 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:45:
[...]

En kan je nu ook nog even zeggen waar die precies staat? Want ik heb toch echt het idee dat je er echt naar op zoek moet gaan. Het is momenteel 1 van de 3 previews, naast 2 previews van mobieltjes.
Niet echt de meest logische plek imho om uitleg neer te zetten.
Die staat gewoon op de frontpage aan de rechterkant?

Verder is de naam Mobile World Congress de afgelopen tijd op de Frontpage erg vaak gebruikt de afgelopen weken, in verband met de geruchten en mogelijke aankondigingen. Al met al lijkt me nou niet dat je heel veel moeite hoeft te doen om erachter te komen wat het inhoudt.

Verwijderd

Overigens jammer dat er niet wat meer hands-on filmpjes verschijnen (zoals bij Engagdet/Phandroid). Dus gewoon handy-cam erop en spelen + vertellen maar :) dat doorsturen naar NL snel editen, en online knallen voor een 'hands-on first impression' met korte tekst.

De vrijwel eenmans-blog van Rob Jackson, Phandroid.com, knalt zo 10 artikels met video on-line in z'n eentje in een dag. Bv

Wat meer van zulke filmpjes zou leuk zijn!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 00:40 ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
De allereerste benchmark van de SGS II was niet scoop/uniek genoeg? :+

[ Voor 50% gewijzigd door zeef op 15-02-2011 01:06 ]

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2025

JohnVanZetten

Man on the run!

Alsof het van elke telefoon interessant is om een filmpje te maken.
Het enige verschil that matters zit bij de meeste toestellen veilig achter de klepjes :+

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:27:
Zo te zien heeft Tweakers ook niets gedaan met de feedback over de CES verslaggeving. Dat wordt weer dagenlang scrollen door non-artikelen. :+
Dat zal best meevallen. MWC is toch net even wat kleiner dan de CES én bovendien lopen we niet met vier man rond in Barcelona.
Pagina: 1