[usb] PNY attache original 32 GB

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30
Goedeavond,

De volgende stick is in de aanbieiding bij Dynabyte: PNY attache original 32 GB.
Heeft iemand ervaring met PNY en hoe bevalt deze?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze PNY of een iets duurdere Kingston, maar wil zo rond de € 40 blijven zitten en zeker niet hoger.

Ik kom nergens echte ervaringen over PNY in het algemeen, alleen wat reviews over snelheid van de usb-stick. Dat vindt ik wel belangrijk, maar belangrijker voor mij is hoe de degelijkheid is, merkimago (a-merk/b-merk/c-merk?) en of er problemen mee zijn.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
PNY is een prima merk, A-merk. Ze zijn in Europa niet erg bekend, in de VS is het een grotere speler.

Heb zelf een PNY grafische kaart (uit de US), doet het prima en geen klachten over. Verschil tussen PNY en Kingston is dat Kingston waarschijnlijk zelf de chips maakt, terwijl PNY de chips inkoopt. Tja, voor die prijs zou ik me daar niet druk over maken en gewoon lekker voor de PNY gaan.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
Ah ok dat wist ik niet, bedankt!!
Ik vondt de usb-stick er wat goedkoop uitzien, vandaar.
Maar ik denk dat ik dan gewoon voor die PSY ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:28
PNY goed merk, maar weet wel dat het lang duurt als je die 32Gb aan data op je stick moet hebben.
Als je sneller wil zou ik voor USB 3.0 kiezen, als je moederbord dat ook ondersteunt.

De prijzen van de USB 3.0 sticks zijn ook niet gek hoog: pricewatch: Adata Nobility Series N005 32GB Grijs

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
Ik heb helaas geen USB 3.0 nee...jammer. Toch bedankt voor de info!
Ga nu zeker voor de PNY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,
Dit is een late reaktie op een oude topic, maar heeft hier wel mee te maken.
Ik heb nl. (na lange tijd) mijn PNY 32gb USB stick teruggevonden waar voor mij belangrijke gegevens op staan.Echter, mijn computer ziet ´m niet en dus kan ik niet bij deze gegevens.
Ik ben een tamelijke leek en heb geen flauw idee hoe ik alsnog de gegevens van de stick kan halen.
Het stickje heeft geen gekke dingen meegemaakt en zou dus niet corrupted moeten kunnen zijn.
Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met processors, moederborden of geheugen te maken - een USB-stick is een opslagmedium.

Move PMG -> OT

Inhoudelijk:
Wat voor "computer" hebben we het over? Welk OS heeft deze stick ws oorspronkelijk geformatteerd? Welk OS draai je nu?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1