Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
ik lees er veel over en veel problemen

goed ik ook ik heb de street king x1 van chinavasion nu het probleem het start nu wince gelijk op als je de radio aan zet geen probleem maar via een lange om weg moet ik nu me gps op starten maar om dat alles chinees is is het onleez baar de mappen in engels de rest chinees .
na lange heen en weer met chinavasion doen hun niks er aan om dat ze geen update hebben en geen andere software voor die dingen ze verkopen alleen is gewoon een lager hal met dingen nu
na lange zoeken kwam ik hier de topics zijn wel erg oud maar goed nu zoek ik wat voor software die gebruiken om dat er een nand flash is gewist de seting laat er 3 zien 1e microsoft windows
2e microsoft windows en 3e is dan me sdmmc card of tewel me gps 2gb

op de 2e als ik op de disk kijk staat er alleen een gonfig op meer niet de 1e kan je niet in dus zal wel wince op staan de 3e gewoon me gps software route66n7

weet iemand hoe ik dat weer kan opstarten gewoon via de gps menu ?
volgens mij is dat gewist geen idee

dank al vast voor antwoord
johan

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Geen idee, maar je kan eens beginnen aan de zinsbouw in je post. Ik vind welgeteld 1 punt in je hele post.
Ook een typenummer (en merk ?) van het apparaat dat je bedoelt zou handig zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Herschrijf aub je topicstart in fatsoenlijk Nederlands, want dit is niet te lezen zo.

Verwijderd

Topicstarter
mavamaarten tja chinavasion en dan een merk no name heet dat model street king x1 model CVGX-C51
hier meer info http://www.chinavasion.co...-car-dvd-player-gps-dvbt/ wat dat ding allemaal kan

oke rod wil dat ik her schrijf welke taal wilt u het hebben ? NL oke
na dat ik deze radio heb geinstaleert ging alles goed ben op zoek geweest naar een gps met de map van de philippines op de sdmmc 2gb kaart staat europa map met name route66 N7 na lange zoeken want er is maar 1 gps software die de map van de philipines heeft is dat garmin xt 5.0 kreeg het niet aan het werk want garmin kan geen sattelite vinden misschien geen goeden key daar na ik gewoon weer route 66 gebruik start nu niet meer de gps setup maar gewoon wince op in chinees nu vermoet ik dat ik in storage manager de 2e desk per ongeluk gewist heb want geen auto start meer voor gps system nu kan ik dus alleen via wince en mijn computer in de gps software komen chinavasion al 20 keer ge chat ook emails van stuur het terug we kijken wel dan later als het software problemen zijn kunnen we u niet helpen

nu hoop ik dat iemand een back up heeft van de gehele system en dat naar me toe kan uploaden

besten dank
johan

Verwijderd

:?

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-11 11:31

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Sorry maar ik kan het nog steeds niet volgen.

Probeer de Shift toets eens te gebruiken (links naast de [z] ). Ook zou het goed zijn om zinnen te eindigen met een . (die zit op dezelfde toets als de [>] op een QWERTY toetsenbord).

Stadia was beter....

Verwijderd

Topicstarter
Besten dank for al die nete Antwoorden .
Voor die het nog niet snapen ! hoe dan ook heb ik de nand flash desk gewist ? daar zou dus de gps main menu moeten opstaan..
daar ik gezien heb op andere forums zijn vele van deze chinavasion auto radios met het zelfde main menu setup .

als iemand deze heeft zou die gene mij een copy van kunnen sturen ...!!!

Besten dank

Johan

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic heb ik gesloten.

Mijn collega RoD heeft je al gewezen op je schrijfstijl, wat je in je laatste post schrijft is wederom zeer moeilijk te volgen. Ik zou je graag op Het algemeen beleid willen wijzen, hier staat o.a. in beschreven hoe je het beste met dit forum kan omgaan.

Ik lees uit je post dat je op zoek bent naar nieuwe/andere navigatie software. Normaal gesproken dien je dit aan te schaffen, een vraag om een kopie is dan ook een vraag naar warez en dat is hier op het forum niet toegestaan.

Al met al, zijn er voldoende reden om dit topic te sluiten, probeer het eens bij de supportdesk van je leverancier en/of fabrikant.

[ Voor 119% gewijzigd door Bullet NL op 16-02-2011 18:37 . Reden: verduidelijking ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.