Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe Premiere Pro CS5 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik niet echt heel veel verstand heb van software, dus alvast excuses voor mijn knullige uitleg. ;)

Ik heb het volledige CS5 pakket gedownload, niet als trial. Ik moet nu voor m'n studie aan de slag met Premiere.
Als ik een nieuw project aanmaak, heb ik alleen de keuze uit DV in plaats van DV of HD DV (geloof ik). Ik kan dus niet bestanden openen die ik met de camera heb gefilmd, ik krijg dan alleen de audio. Na dat scherm kan je ook nog kiezen uit een lijstje, maar daar hoort meer in te staan, ik kan alleen kiezen t/m Mobile & devices.

Ik heb inmiddels al 2 keer alles van m'n computer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft hetzelfde probleem geven. Een klasgenoot van me zei dat het dan aan de codecs (??) zou liggen, maar zelf heb ik ook geen idee wat dit is.

Kan iemand mij hiermee helpen of heeft iemand tips?

Ik heb trouwens een MacBook en heb ook al dat Block Adobe ding erop staan.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Waar heb je dat pakket van gedownload?

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

Topicstarter
Torrent link. Mag niet

[ Voor 76% gewijzigd door iisschots op 14-02-2011 19:44 ]

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 13:01
Ik zeg maar 1 ding: Koop je de legale versie, je moet hier niet echt komen met illegale RIP's, daar helpen wij niet mee (alleszins ik niet!)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan moet je eens op Surfspot gaan kijken en het pakket legaal aanschaffen. Hulp met warez moet je niet verwachten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het koopt krijg je er gewoon ondersteuning bij
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.