Beste Tweakers,
ik zit met het volgende probleem, graag zou ik gebruik willen maken van de expertise op Tweakers.
Onze gebruikers krijgen sinds kort een melding bij het afmelden dat het profiel niet weg gescheven kan worden (Zwervend profiel). het probleem nu is dat dit alleen de Cookies map in het profiel betreft. De rest (bureaublad etc, worden wel bijgewerkt).
Bij elke gebruiker is dit van toepassing, allemaal krijgen ze een 'Toegang Geweigerd' op de map cookies.
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Gebruikers owner gemaakt van hun profielmap (indien dit nog niet gedaan was)
- Rechten opnieuw ingesteld en doorgevoerd op alle Submappen
- Nieuwe profiel mappen aangemaakt en nieuwe profielen laten maken
- lokalen profiel op de PC gewist
Daarbij komend: Als ik inlog (geen foutmeldingen) en verwijder alle cookies, krijg ik bij het afmelden geen foutmelding meer. totdat er weer cookies zijn aangemaakt, hierna komt de melding weer terug.
Hebben jullie een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Bas Gubbels
ik zit met het volgende probleem, graag zou ik gebruik willen maken van de expertise op Tweakers.
Onze gebruikers krijgen sinds kort een melding bij het afmelden dat het profiel niet weg gescheven kan worden (Zwervend profiel). het probleem nu is dat dit alleen de Cookies map in het profiel betreft. De rest (bureaublad etc, worden wel bijgewerkt).
Bij elke gebruiker is dit van toepassing, allemaal krijgen ze een 'Toegang Geweigerd' op de map cookies.
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Gebruikers owner gemaakt van hun profielmap (indien dit nog niet gedaan was)
- Rechten opnieuw ingesteld en doorgevoerd op alle Submappen
- Nieuwe profiel mappen aangemaakt en nieuwe profielen laten maken
- lokalen profiel op de PC gewist
Daarbij komend: Als ik inlog (geen foutmeldingen) en verwijder alle cookies, krijg ik bij het afmelden geen foutmelding meer. totdat er weer cookies zijn aangemaakt, hierna komt de melding weer terug.
Hebben jullie een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Bas Gubbels