Dank voor het welkom. Waar die watson bij Jeopardy al niet goed voor was!
Heb jaren terug altijd meegedaan met d2ol (onder ned.bigmenlab.com), en ook wat ud-grid werk verzet. jaren daarvoor nog met rc5-64 bezig geweest ook, maar dat is echt oldscool
Nu maar weer wat kanker research doen (dat is ook het enige waar ik voor reken nu), om m'n loze cycles echt nuttig in te zetten
wel een vraagje. ik zie in de client dat er nu 2 taken worden uitgevoerd, terwijl er plek is voor 8 (inderdaad, het is een i7). en ik zie 18 taken 'klaar voor verzenden' staan. waarom verzend de client die niet, en waarom wordt de lijst met uit te rekenen units niet aangevuld? nu is m'n cpu nog steeds 75% idle - heb inmiddels gevonden hoe je in de device settings voor meer dan 1 dag aan werk kan downloaden. maar m'n processor is nog steeds niet 100% idle, de usage schommelt heel erg en piekt soms naar de 100%
en nog een vraagje: krijgt de gpu een eigen task om uit te rekenen, of helpt de gpu de cpu core met een task? ik zie 8 actieve tasks, en met m'n gpu zou dat in ieder geval 9 tasks moeten zijn dacht ik. ook als ik gpu op altijd actief zet, zie ik geen 9e task actief worden..
[
Voor 25% gewijzigd door
dsmeef op 21-02-2011 13:53
]