Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Taakbalk naar de botten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag !

Ik zal maar onmiddelijk to the point gaan. Ik dacht voor Valentijn dus een paar liedjes op een cdtje te branden voor mijn vriendin, en ik wou altijd weleens een preview eerst beluisteren in iTunes ( niet via de Store, maar de liedjes op mijn harde schijf ).

Echter ontdekte ik een dik probleem die de rest van mn programma doet "flippen". Wanneer ik op een liedje klik, begint hij alle liedjes te selecteren één per één en blijft zo doorgaan in een loopje .. Nu al : " what the? ". Probeer ik dit op Windows Media Player doet hij exact hetzelfde.

Meer nog, als ik twee kaders heb bijvoorbeeld op mn taakbalk van éénzelfde programma ( Pak Firefox ). Eentje met de downloads en eentje met deze website, en ik klik om te kunnen kiezen welk kader ik wil, gaat dit niet meer. Hij komt tevoorschijn en gaat weer onmiddelijk weg, dus ik kan blijven klikken maar zo snel ben ik nu eenmaal niet. :P

Aan wat zou dit liggen ?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je TAB knop zit vast.

Verwijderd

Topicstarter
Nice try maar dat is het niet. Heb al eens toetsenbord unplugged en hij doet nog steeds raar.

Toch bedankt. :)

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Of een van je pijltjes toetsen.

Heb je een fancy gamersmuis met daarop de tab of een pijltjesknop of pageUP/Dwn gebind?

[ Voor 61% gewijzigd door noes op 14-02-2011 14:36 . Reden: edit: spuit11 ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn toetsenbord hebt unplugged en het werkt nog steeds niet, heeft het niets met mn toetsenbord te maken. Logisch neen? :/

Edit : Heb ik wel ja .. Maar het probleem is. Ik kan een liedje afspelen , en na 30 seconden begint hij dan opeens zo alles af te gaan één per één heel snel in een loop. Raar toch als het ligt aan mn muis ?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 14:37 ]

Verwijderd

On-screen toetsenbord tevoorschijn toveren (windows + U).

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hrm, het is dat of je hebt wat spyware te pakken denkt mij. Al eens een scan met Malwarebytes gedraaid?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:38:
On-screen toetsenbord tevoorschijn toveren (windows + U).
Dient voor?

Verwijderd

Topicstarter
wagenveld schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:39:
Hrm, het is dat of je hebt wat spyware te pakken denkt mij. Al eens een scan met Malwarebytes gedraaid?
Zal eens kijken. Bedankt

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laat ik een hele stomme vraag stellen, maar heb je al eens opnieuw opgestart?

Verwijderd

Daarmee kan je precies zien welke toetsen er op dat moment worden ingedrukt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:42:
[...]

Daarmee kan je precies zien welke toetsen er op dat moment worden ingedrukt.
Wel, geen enkel. :)

Heb net scan gedaan met avast, 0 virussen.. Weird neen?

Verwijderd

Topicstarter
Plague schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:41:
Laat ik een hele stomme vraag stellen, maar heb je al eens opnieuw opgestart?
Jah al 3 keer. En telkens begint hij zo raar te doen wanneer ik een liedje opzet.

Verwijderd

Topicstarter
Hier is nu iets heel raars gebeurd..

Ik besloot om eens iTunes te desinstalleren en weer te installeren, en net toen ik op ' Next ' klikte voor verder te gaan met het desinstalleren, kreeg ik een raar geluid & kreeg ik een blauw scherm waardoor de pc heropstartte van zijn eigen. En nu zie ik dat iTunes gedesinstalleerd is terwijl hij normaal nog bezig was vòòr het blauw scherm..

Zou dit mogelijk aan iTunes liggen?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wat zei het blauwe scherm, of indien je dat gemist hebt, wat staat er in de minidump? Het blauwe scherm tijden de deinstallatie doet inderdaad denken aan iTunes, maar voor het zelfde geld is het een andere applicatie die in de weg zit.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik heb een screenshot gemaakt van mijn processen die momenteel aan het draaien zijn :

http://img517.imageshack.us/i/processen.jpg/

Kan het zijn dat er iemand weet waar de fout zit? :)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kun je zelf lezen wat er op het screenshot staat? o.O

Overigens... Blauw Scherm = Minidump = veel meer informatie dan een lijst met processen.

[ Voor 46% gewijzigd door DeTeraarist op 15-02-2011 18:09 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1