SELECT ADM_Kloksysteem.ID, ADM_Klokpersoneel.Personeel_ID, ADM_Klokpersoneel.Naam, ADM_Klokpersoneel.Achternaam, ADM_Kloksysteem.Begintijd, ADM_Kloksysteem.Eindtijd, ADM_Kloksysteem.Klokbegintijd, ADM_Kloksysteem.Klokeindtijd, (ADM_Kloksysteem.Klokeindtijd - ADM_Kloksysteem.Klokbegintijd) AS 'Gewerkte uren' FROM ADM_Kloksysteem INNER JOIN ADM_Klokpersoneel ON ADM_Kloksysteem.Personeel_ID = ADM_Klokpersoneel.ID ORDER BY ADM_Kloksysteem.Begintijd DESC
Voor een project op school ben ik bezig. Wat er hier gebeurd is dat het vetgedrukte gedeelte, de uitkomst daarvan wordt weergegeven in een datagridview als "Gewerkte uren".
Nu is het de bedoeling dat ik alleen het tijdformaat krijg van de gewerkte uren. Het probleem zit hem echter in het feit dat ik Klokbegintijd min Klokeindtijd doe. en daarom krijg ik de Convert(varchar,getdate(),8) niet aan de praat. Kan iemand hiermee helpen?
Voor een project op school ben ik bezig. Wat er hier gebeurd is dat het vetgedrukte gedeelte, de uitkomst daarvan wordt weergegeven in een datagridview als "Gewerkte uren".
Nu is het de bedoeling dat ik alleen het tijdformaat krijg van de gewerkte uren. Het probleem zit hem echter in het feit dat ik Klokbegintijd min Klokeindtijd doe. en daarom krijg ik de Convert(varchar,getdate(),8) niet aan de praat. Kan iemand hiermee helpen?