Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

noob zoekt software | website tbv een dynamische website

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 17:06
Is er tegenwoordig een programma of website waarmee je als noob zelf templates in ASP of PHP kan maken? Templates (achter wachtwoord) als managment system voor het front-end deel van je website. Ik zoek en zoek, maar je komt steeds weer op dezelfde voorgekauwde websites. Ik wil geen prefab templates die je moet ombouwen. Ik wil het liefst een blank page waarin je je ontwerp kunt html'en en de content dan met ASP- of PHP-templates aan een database kan koppelen.

Kun je als designer met een programma als Dreamweaver zoiets maken heute tage? Of ben je nog steeds genoodzaakt om er een coder bij te halen? Ik ben bereid om er tijd en geld in te steken. Maar heb geen zin om eerst een testserver te maken (kost me als leek al een week), weken/maanden in php of asp te steken, en er dan achterkomen dat er toch alternatieven zijn.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Verder kun je het gros van je vragen prima beantwoorden door 't gewoon eens te proberen en/of een trial te downloaden; daar zijn die dingen voor ;)

Verder kan ik je wel vertellen dat 't zich zal lonen als je een beetje moeite wil steken in 't leren van de basics; iets waar je nu behoorlijk onderuit probeert te komen. Vergeet 't maar rustig dat je dan een fatsoenlijke website gaat kunnen bouwen. Je zult toch minimaal wat basis moeten hebben.

Oh en zie ook even Waar hoort mijn topic?

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 14-02-2011 13:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat verwacht je nou precies, dat er software is waarin je zelf de layout kan verzinnen en alle code op magische wijze automatisch verzonnen wordt om precies te doen wat jij in je hoofd hebt? :?

edit:
Ah, Rob was me voor met een slotje. :)

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 14-02-2011 13:28 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.