Is er tegenwoordig een programma of website waarmee je als noob zelf templates in ASP of PHP kan maken? Templates (achter wachtwoord) als managment system voor het front-end deel van je website. Ik zoek en zoek, maar je komt steeds weer op dezelfde voorgekauwde websites. Ik wil geen prefab templates die je moet ombouwen. Ik wil het liefst een blank page waarin je je ontwerp kunt html'en en de content dan met ASP- of PHP-templates aan een database kan koppelen.
Kun je als designer met een programma als Dreamweaver zoiets maken heute tage? Of ben je nog steeds genoodzaakt om er een coder bij te halen? Ik ben bereid om er tijd en geld in te steken. Maar heb geen zin om eerst een testserver te maken (kost me als leek al een week), weken/maanden in php of asp te steken, en er dan achterkomen dat er toch alternatieven zijn.
Kun je als designer met een programma als Dreamweaver zoiets maken heute tage? Of ben je nog steeds genoodzaakt om er een coder bij te halen? Ik ben bereid om er tijd en geld in te steken. Maar heb geen zin om eerst een testserver te maken (kost me als leek al een week), weken/maanden in php of asp te steken, en er dan achterkomen dat er toch alternatieven zijn.