Ik heb mijn laptop voorzien van Windows 7 Starter omdat deze het snelste opstart en in principe alles doet wat ik daarop nodig heb. Nu heb ik 2 accounts waarvan ik er een wil gebruiken voor website ontwikkeling. Hiervoor moet ik dus de apache service hebben draaien met php ondersteuning etc. Het probleem is alleen dat dit normaal gesproken direct wordt opgestart bij het starten van Windows. Dit laatste wil ik niet, aangezien ik het normale account zo kaal mogelijk wil gebruiken (snelheid).
Ik heb al e.e.a. op google gezocht, maar het is onsamenhangende informatie wat ik tegen kom en niet opgeloste gelijke vraagstukken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij het aanmelden en bij het afmelden een bat bestand gedraaid kan worden die deze services voor mij start en afsluit zodat ik bij het wisselen van accounts geen onnodige services heb draaien? Automatisch lijkt dit niet te gebeuren, want ze blijven als er eenmaal is opgestart op de achtergrond draaien.
Ik heb al e.e.a. op google gezocht, maar het is onsamenhangende informatie wat ik tegen kom en niet opgeloste gelijke vraagstukken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij het aanmelden en bij het afmelden een bat bestand gedraaid kan worden die deze services voor mij start en afsluit zodat ik bij het wisselen van accounts geen onnodige services heb draaien? Automatisch lijkt dit niet te gebeuren, want ze blijven als er eenmaal is opgestart op de achtergrond draaien.
telefoontoestel