Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, zojuist heb ik mijn htc desire ontvangen.
Had hem besteld (los) via internet, hij doet het prima maar er klopt iets niet.
Een maat van mij heeft precies dezelfde en zijn beeldkwaliteit is als je goed kijkt scherper..
Bij instellingen kan ik alleen de helderheid van mijn toestel instellen maar niet de scherpte ofzo...

Heeft iemand hier een verklaring voor waarom mijn beeldkwaliteit slechter is dan de telefoon van die maat van mij?

Alvast bedankt ;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:39

D4NG3R

kiwi

:)

Omdat er 2 verschillende schermen worden gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://blog.gsmarena.com/pics/10/08/htc-desire-slcd/main.jpg

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:07
HTC is, door leveringsproblemen met AMOLED, overgestapt op (s)LCD- schermen voor de Desire. De kleuren van LCD zijn minder dan die van AMOLED, dat is denk ik het 'kwaliteitsverschil' (niet echt, het komt door het verschil in techniek) wat jij ziet. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit had je prima zelf op kunnen zoeken, aangezien het talloze malen besproken is. Dit topic gaat dan ook dicht wegens een gebrek aan eigen inzet.

Dit topic is gesloten.