Toon posts:

T-Mobile webshop laat klant in de kou staan.

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag avond een blackberry curve 8520 prepaid besteld via de site. Maandag morgen 2 emails ontvangen betreffende de acceptatie van deze bestelling. Probleem is vervolgens het betalen, dit lukt niet omdat de site wel 3 keuzes laat zien (ideal , creditcard en rembours) maar geen keuze laat selecteren.

Gebeld met 0800-7123 helpdesk T-Mobile. De medewerkster gaf aan, na overleg met een collega, dat er een probleem is met het betalen via ideal en creditcard en maakte haar excuus en verwees mij naar de
T-Mobile winkel.

Niets dan lof voor deze mevrouw zij was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg wel de indruk dat dit probleem, het niet kunnen betalen via de site, al enige tijd bestond. Voor T-Mobile als geheel kan dat natuurlijk niet. Op zijn minst had ik een mail bericht moeten ontvangen dat betaling niet mogelijk zou zijn, immers ze kunnen wel een ontvangstbevestiging en een acceptatiebericht sturen. Nu moet de klant actie ondernemen en horen dat de bestelling niet door gaat.

Ik vraag me overigens af of door het expliciet accepteren door T-Mobile van de bestelling er geen overeenkomst is aangegaan. De mevrouw gaf aan dat de bestelling automatisch wordt geannuleerd als er geen betaling volgt.

In dit geval is het dus, de klant is er voor T-Mobile en T-Mobile niet voor de klant. :(

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Dus nu maar in de kou ;) naar de winkel.
[/s]
Nu krijg ik via sms bericht om een bestelafspraak te maken,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Opgelost dus. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.