Toon posts:

Gainward gf 560ti Phantom 1GB overclock ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey hallo!

Wie heeft er nog meer een Gainward 560TI Phantom kaartje? Ik heb de kaart nu sinds een week en hij werkt echt super! D
De kaart is nu overgeklokt naar 990 core en 4700 geheugen! volts is 1.1.. en ik kan volgens mij de 1ghz wel stabiel aantikken.. maar ik laat het even hierbij. :) zodat de kaart er aan kan wennen.. ;)

ook de koeling is echt super goed, fan staan op 60% en dan hoor je de kaart echt niet en op deze redelijk zware overklok word de kaart niet warmer dan 68 graden!.

Als je een stille kaart zoekt die goed overklokt? dan kan ik deze aanraden! hij is super stil en haalt de snelheden van de gigabyte SOC.. maar dan met een knapper uiterlijk.

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-01 19:59
schrijf da neen revieuw en wat uitgebreider als dit want dit is nutteloos in dit forum...

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Verwijderd

Het zou inderdaad beter zijn dat je hier een review over maakt, dan zullen er veel meer mensen iets aan hebben, dit wordt namelijk veel minder gelezen dan een review. ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja dit is ook wel een klein beetje kansloos.. maar ik was gewoon blij en wist even niet waar ik het moest neerzetten..

ik zal binnekort wel eens een review maken!.

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-01 22:36

Singular1ty

EV Evangelist

Schaam je, blij zijn is niet meer toegestaan in dit gedeelte van Tnet! :(

Ik zie je review graag verschijnen :)