Ik zit met een dilemma. Ik ben 23 jaar en zo'n 4 jaar actief werkzaam in de ICT. Ik ben al 3,5 jaar werkzaam voor een detacheerder en zit sinds november op een nieuwe opdracht. De opdracht is leuk en heeft voor mij nog veel uitdagingen.
Nu is het zo dat de opdrachtgever mij in november in vaste dienst wil hebben (mits we er samen uit komen qua voorwaarden). Ik weet alleen niet of ik dat wel wil. Wij (mn vrouw en ik) willen in de toekomst (1 a 2 jaar) verhuizen naar de andere kant van het land. Daarnaast vind ik dat ik niet heel veel verdien als ik dat vergelijk met andere tweakers. Hieronder het lijstje:
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO ICT beheerder nivo 4
Certificaten: MCITP EA, ITIL
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: jr netwerkbeheerder
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: neen
Laptop: Ja, van opdrachtgever
GSM: neen
Leaseauto: ja, Seat Leon 1.6 tdi
Werkweek: 40
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: onbeperkt rijden in NL. Examens en trainingen worden vergoed
Land: NL
Regio: oost-nl
Reistijd: 45 min
Maand salaris (bruto): 1900
Nu weet ik dat als ik bij de opdrachtgever ga werken ik er niet veel op vooruit zal gaan. En ik wil nu graag meer gaan verdienen.
Wat nu te doen?
- uitkijken naar een andere job? en met het oog op evt verhuizing iets in centraal NL? (met meer reistijd)
- blijven zitten (proberen meer salaris te krijgen) en pas op het moment van verhuizing wat anders zoeken?
Ik hoop dat mijn lange verhaal (excuses
) duidelijk is.
Alvast bedankt voor de reacties.
Nu is het zo dat de opdrachtgever mij in november in vaste dienst wil hebben (mits we er samen uit komen qua voorwaarden). Ik weet alleen niet of ik dat wel wil. Wij (mn vrouw en ik) willen in de toekomst (1 a 2 jaar) verhuizen naar de andere kant van het land. Daarnaast vind ik dat ik niet heel veel verdien als ik dat vergelijk met andere tweakers. Hieronder het lijstje:
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO ICT beheerder nivo 4
Certificaten: MCITP EA, ITIL
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: jr netwerkbeheerder
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: neen
Laptop: Ja, van opdrachtgever
GSM: neen
Leaseauto: ja, Seat Leon 1.6 tdi
Werkweek: 40
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: onbeperkt rijden in NL. Examens en trainingen worden vergoed
Land: NL
Regio: oost-nl
Reistijd: 45 min
Maand salaris (bruto): 1900
Nu weet ik dat als ik bij de opdrachtgever ga werken ik er niet veel op vooruit zal gaan. En ik wil nu graag meer gaan verdienen.
Wat nu te doen?
- uitkijken naar een andere job? en met het oog op evt verhuizing iets in centraal NL? (met meer reistijd)
- blijven zitten (proberen meer salaris te krijgen) en pas op het moment van verhuizing wat anders zoeken?
Ik hoop dat mijn lange verhaal (excuses
Alvast bedankt voor de reacties.