Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech g700, probleem y-as

Pagina: 1
Acties:

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:00
Na een weekend weg te zijn geweest naar m'n vriendin, kom ik zondag avond thuis. Denk ik mooi, lekker potje cod spelen. Tot mijn verbazing doet de muis raar. Het volgende probleem treedt op:

De muis bewegen over de x-as gaat gewoon normaal en soepel. Voor het bewegen over de y-as moet ik de muis zo'n meter bewegen met m'n arm voordat deze de hele hoogte van m'n scherm heeft gehad. Hiervoor was dit gewoon gelijk aan de x-as.

Nu heb ik gelijk logitech setpoint gecontroleerd. Maar deze settings stonden op precies hetzelfde voor de x en de y as.

Nu heb daarna gewoon de muis in een andere pc geprobeerd (luiheid, omdat ik geen zin had alle drivers te verwijderen etc) en hier treedt hetzelfde probleem op.

Is dit een defect in de sensor van de muis? Of moet ik toch nog rekening houden met een software matig probleem?

Alvast bedankt ;)

Edit: Dit probleem is met en zonder kabel.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je geeft aan dat je het probleem met meerdere computers hebt (waarom het dus "luiheid" zou moeten zijn weet ik niet, ik zou het je anders toch al wel vragen ;)), dan kun je er wel van uitgaan dat het probleem in de muis zit. Heb je nog garantie op de muis?

Wellicht is het een DPI instelling? Of werkt dat hetzelfde als bijvoorbeeld de G5?

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2011 01:00 ]

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:00
CptChaos schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:59:
Je geeft aan dat je het probleem met meerdere computers hebt (waarom het dus "luiheid" zou moeten zijn weet ik niet, ik zou het je anders toch al wel vragen ;)), dan kun je er wel van uitgaan dat het probleem in de muis zit. Heb je nog garantie op de muis?

Wellicht is het een DPI instelling? Of werkt dat hetzelfde als bijvoorbeeld de G5?
De dpi instellingen voor de x en y as zijn hetzelfde ingesteld met logitech setpoint. Maar het probleem blijft. Ik heb de muis nog geen maand... Dus garantie is het probleem in elk geval niet. grrr :(

[ Voor 3% gewijzigd door yniezink op 14-02-2011 01:04 ]