Wanneer als resolutie 1920x1080 gekozen wordt, is niet hoger dan 30 Hz beschikbaar. Wanneer het vinkje bij "Modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven" wordt gebruikt, zijn 60, 70 en 75 Hz toe te passen. Maar als je dat doet, is plotseling de maximale resolutie (in het scherm ervoor) teruggesprongen naar 1280x1024! Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ikzelf gebruik nu een aantal weken naar volle tevredenheid een Samsung 2333T (PVA Panel).
Welke (onboard) videokaart gebruik je?
P.S.
Denk je eraan dat je indien wilt gamen, in het on-screen menu de responstijd op "best" zet. De default responstijd staat immers op de standaardwaarde: "beter". Op responstijd waarde "best" in prima te gamen. Ik heb nochtans geen last van ghosting en tearing in de firstpersonshooters.
Welke (onboard) videokaart gebruik je?
P.S.
Denk je eraan dat je indien wilt gamen, in het on-screen menu de responstijd op "best" zet. De default responstijd staat immers op de standaardwaarde: "beter". Op responstijd waarde "best" in prima te gamen. Ik heb nochtans geen last van ghosting en tearing in de firstpersonshooters.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
@Bergkei:
Wat voor een OS gebruik je?
Welke videokaart gebruik je? (onboard?)
Welke videodrivers gebruik je?
Een aantal collega's van mij hebben immers ook een FullHD schermen, maar hebben echter nogal verouderde videokaart en/of drivers waardoor de resolutie ook niet hoger komt dan 1440x....
Wat voor een OS gebruik je?
Welke videokaart gebruik je? (onboard?)
Welke videodrivers gebruik je?
Een aantal collega's van mij hebben immers ook een FullHD schermen, maar hebben echter nogal verouderde videokaart en/of drivers waardoor de resolutie ook niet hoger komt dan 1440x....
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65