Toon posts:

Flippend beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in juni 2010 een nieuwe pc gekocht met de volgende configuratie...

Intel Core2quad Q8300
mobo p5n-t deluxe
4 gig intern geheugen
1024 mb videokaart ati radeon hd 5570 zat eerst een ander type in maar omdat deze het zeflde probleem gaf als degeen die ik er nu in heb om te testen of het niet aan de videokaart ligt zit de hd 5570 er dus nu in.
Hiervoor zat er de ATI Radeon HD4890 - 1024mb ddr5 in (wel een beest van een kaart trouwens)
1tb hard disc
Draait momenteel op windows xp maar heb dit probleem ook met andere windows versies

Regelmatig krijg ik een scherm met allemaal rare strepen erin.
Ik heb m al tig keer een clean install gegeven maar blijf het probleem houden.
Heeft iemand nog een idee of tips waaraan dit kan liggen?

Met vriendelijke groet,
Doobsie

Afbeeldingslocatie: http://s187.photobucket.com/albums/x106/Marianna2302/?action=view&current=beeldflippen.jpg

screenshot even aangepast ivm grootte ervan en de configuratie van de pc aangepast..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 16:04 ]

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Beter is als je toch wat meer info van je systeem schrijft want alleen videokaart en moederboard is eigenlijk niet genoeg om een beetje idee van je probleem te krijgen. Dus ook merk en type erbij schrijven want het kan ook net zo goed misschien je dimms zijn of een voeding die te min stroom levert.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vreemd ook dat je er screenshots van kan nemen. Ben je zéker dat het je videokaart niet is ?
Anders zou ik naar je voeding kijken, of deze srzek genoeg is.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
het is geen merk pc..
ER zit een huntkey voeding in 450 watt dacht ik..
en ik draai op windows xp, heb windows 7 ook geprobeerd maar ook deze gaf dezelfde problemen

Aangepast.. dacht dat er een zaltman in zat maar er zit een huntkey voeding in

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 20:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:12:
Vreemd ook dat je er screenshots van kan nemen. Ben je zéker dat het je videokaart niet is ?
Ben er zeker van dat het niet mn videokaart is, want bij beide videokaarten kreeg ik hetzelfde probleem

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:13:
het is geen merk pc..
ER zit een huntkey voeding in 450 watt dacht ik..
en ik draai op windows xp, heb windows 7 ook geprobeerd maar ook deze gaf dezelfde problemen

Aangepast.. dacht dat er een zaltman in zat maar er zit een huntkey voeding in
Het zou wel eens je voeding kunnen zijn aangezien Huntkey niet direct tot de "betere" voedingen behoren, maar je zou ook eens je kabels kunnen na lopen en kijken of die er wel goed in zitten. En ook uiteraard kijken of je de laatste drivers voor je kaart geinstalleerd hebt welke inmiddels CCC 11.1 is.

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 23:29
Ik vermoed inderdaad ook de videokaart. Op welke basis komt dit probleem voor? Als je een tijdje gespeeld hebt? Wordt het probleem erger als je een game speelt? Speelt het probleem altijd op, of misschien alleen op willekeurige momenten?

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Verwijderd

Topicstarter
fonsoy schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:41:
Ik vermoed inderdaad ook de videokaart. Op welke basis komt dit probleem voor? Als je een tijdje gespeeld hebt? Wordt het probleem erger als je een game speelt? Speelt het probleem altijd op, of misschien alleen op willekeurige momenten?
De videokaart is uitgesloten omdat er al een nieuwe in gegaan is.
Het maakt verder ook niet uit hoe of dat ik de pc belast het gebeurd gewoon op elk willekeurig moment..
Kreeg nu de tip van de winkel waar ik m vandaan heb om eens te testen wat ie doet op 1 geheugenbank en wanneer deze het ook doet dan de andere omdat het wel eens aan het geheugen zou kunnen liggen...
Erg vaag allemaal....

Verwijderd

Topicstarter
Roel1966 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:30:
[...]

Het zou wel eens je voeding kunnen zijn aangezien Huntkey niet direct tot de "betere" voedingen behoren, maar je zou ook eens je kabels kunnen na lopen en kijken of die er wel goed in zitten. En ook uiteraard kijken of je de laatste drivers voor je kaart geinstalleerd hebt welke inmiddels CCC 11.1 is.
Nogmaals gekeken wat er nou voor voeding in zit...
een huntkey green power 550 watt..
de laatste drivers zijn geinstalleerd dus dat zou het ook niet mogen zijn... maar we blijven zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:12:
Zo vreemd is het trouwens niet om er een screenshot van te kunnen maken...
De pc bevriest verder niet ofzo.. kan gewoon nog alles ermee doen, alleen met die strepen in beeld en dat is zeer irritant..
Screenshot maken heb ik beetje op de "tast" gedaan.. kwestie van print screen.. paint openen.. plakken en opslaan

Verwijderd

Topicstarter
update... beide geheugenmodules afzonderlijk getest... en ook dan blijft dit probleem...
om gek van te worden!!

Verwijderd

Topicstarter
sluit dit maar, want er komt toch geen hulp/reactie

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-01 09:18
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:13:
sluit dit maar, want er komt toch geen hulp/reactie
Volgens mij worden er geen topics op GOT gesloten.
Ze worden vergeten en komen ergens terecht.
In ieder geval felicitaties met je 5 posts achter elkaar.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Op t.net word er verwacht dat de TS zelf inzet vertoont, dit doe je bijna niet. Daarnaast is het geen betaalde helpdesk, dus niemand is verplicht je binnen een dag te gaan helpen...

Stresstest eens met furmark en draai eens een nachtje (ja echt, nachtje 8+ uur) Memtest86+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1