Ik heb het afgelopen jaar het onderhoud van mijn PC een beetje laten versloppen en besloot vandaag een format te doen. Ik stop de windows 7 install CD in de drive en start opnieuw op. Tot mijn verbazing reageert mijn toetsenbord niet tijdens de boot maar nadat windows is geladen werkt het wel. Het is een USB toetsenbord dus het eerste wat ik heb geprobeerd is om een oud PS/2 toetsenbord aan te sluiten en kijken of dit wel werkt, helaas zonder succes.
Nu las ik dat dit probleem vaker voorkomt bij de Logitech G15 dus ik heb de drivers daarvan geupdate maar ook dat mocht niet baten. Verdere troubleshoots raadde aan om de batterij even uit mijn moederbord (P5Q3 deluxe) te halen en de CMOS te resetten. Dit heb ik dan ook gedaan maar sindsdien wil het systeem niet eens meer in de bios starten. Als ik hem aanzet gaan alle lichtjes op het moederbord branden, de power- en resetknop werken, alle fans gaan draaien, m'n videokaart krijgt ook stroom etc. maar ik krijg geen beeld.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar het nog aan kan liggen voordat ik het mobo als verloren moet beschouwen.
System specificaties:
processor: Intel core 2 quad 2.83 ghz
moederbord: Asus P5Q3 deluxe
RAM: 2x 2gb OCZ DDR3
Nu las ik dat dit probleem vaker voorkomt bij de Logitech G15 dus ik heb de drivers daarvan geupdate maar ook dat mocht niet baten. Verdere troubleshoots raadde aan om de batterij even uit mijn moederbord (P5Q3 deluxe) te halen en de CMOS te resetten. Dit heb ik dan ook gedaan maar sindsdien wil het systeem niet eens meer in de bios starten. Als ik hem aanzet gaan alle lichtjes op het moederbord branden, de power- en resetknop werken, alle fans gaan draaien, m'n videokaart krijgt ook stroom etc. maar ik krijg geen beeld.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar het nog aan kan liggen voordat ik het mobo als verloren moet beschouwen.
System specificaties:
processor: Intel core 2 quad 2.83 ghz
moederbord: Asus P5Q3 deluxe
RAM: 2x 2gb OCZ DDR3