Toon posts:

CF of SD geheugenkaart restpartijen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag even op internet zitten zoeken naar restpartijen van 32, 64 of 128 MB (MegaByte) Compact Flash of Secure Digital geheugenkaartjes.

Maar helaas zonder succes...

Het leek me een leuk idee om mijn e-book over fotografie dat binnenkort uit komt, op zo'n kaartje te zetten als give-away.
En ik bedacht me dat er vast nog wel ergens restpartijen moeten zijn van die kaartjes met zeer lage opslag capaciteit.

Iemand hier enig idee waar ik zoiest nog zou kunnen vinden voor een zeer voordelige prijs?

Merk en snelheid, etc. maken me niet uit.

Groetjes,

Femke

• Nic
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:38

Nic

Vrij

Leuk idee.
Waar heb je al gezocht, en hoe goedkoop moeten ze zijn?

Ik zie op ebay:
http://shop.ebay.nl/i.htm...p=2&_trksid=p3286.c0.m301

50 kaartjes van 64MB (van Cisco zelfs) voor 154 euro.

Edit:

en op Marktplaats 34 kaartjes van 256MB voor 3 euro per stuk...
http://audio-tv-foto.mark...genkaarten/418397959.html

Is dat te duur? Of zoek je grotere partijen?

[ Voor 32% gewijzigd door Nic op 13-02-2011 23:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!
Heb op verschillende plekken gezocht. Marktplaats, algemene google search, een aantal Aziatische electronica webwinkels, etc.

Ik zoek kaartjes van max. 2 euro per stuk.
Het moet leuk blijven als give-away, en daarmee de prijs van het boek dus niet onnodig hoog maken.

Voor 8 euro zijn er tegenwoordig al 2 GB kaartjes, voor 10 euro zelfs al 4 GB kaartjes.
Dus zo'n oude partij kaartjes die veel minder dan het tienvoudige aan geheugen hebben, zouden toch ergens heel voordelig te verkrijgen moeten zijn....

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Over die op Marktplaats valt misschien te onderhandelen als je ze allemaal neemt?

• A4-
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

A4-

Er zijn een berg bedrijven die bedrukte usb-sticks (en waarschijnlijk ook SD) als 'relatiegeschenk' verkopen. Wellicht dat je bij enkele een offerte kunt aanvragen? (meestal vanaf 25/50/100 stuks, (zag er een van 3,- ps.))
Verder lijkt het mij handiger om het boek op usb-stick te zetten; niet iedereen kan SD-kaartjes lezen (en nog minder CF).

Bedrijven via google

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 14:01

Verwijderd

Topicstarter
A4- schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:02:
Er zijn een berg bedrijven die bedrukte usb-sticks (en waarschijnlijk ook SD) als 'relatiegeschenk' verkopen. Wellicht dat je bij enkele een offerte kunt aanvragen? (meestal vanaf 25/50/100 stuks, (zag er een van 3,- ps.))
Verder lijkt het mij handiger om het boek op usb-stick te zetten; niet iedereen kan SD-kaartjes lezen (en nog minder CF).

Bedrijven via google
Het is een boek over fotografie.
Iedereen die een spiegelreflex camera gebruikt, heeft daarin een CF óf SD kaartje zitten.
En dus ook een apparaat om die kaartjes uit te lezen. Dus daar verwacht ik geen problemen mee ;)

USB heb ik ook over na zitten denken, maar ben ze nog niet goedkoper dan 3,- euro ps tegen gekomen helaas...
Pagina: 1