4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
enige oplossing: ergens anders gaan wonen, of op zn minst de auto op een minder inbraakgevoelige plek in de straat zetten... verder idd alarm, maar dat voorkomt blijkbaar nog niet dat je auto alweer beschadigd is..
dus helaas maar de enigste optie is van een vag navigatie module afstand te nemen. en een losse radio en navi erin te zetten.
Niet bij VW en een hoop andere moderne auto's, daar moet je een sleutel met transponder hebben.AlexanderB schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:22:
probleem van zo'n stuurslotstaaf icm autoinbraken is dat het daarmee uitermate makkelijk word om het geintegreerde stuurslot te breken, hoef je alleen nog maar de draadjes te hotwiren, en je kan dr als inbreker met de hele auto vandoor..
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Openknippen van deuren gebeurt trouwens al, om kabeltje van beveiliging door te knippen.
Dat dusAlexanderB schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:22:
enige oplossing: ergens anders gaan wonen
/FastFred woont in de Achterhoek

En zo zonder kap:

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 14-02-2011 22:49 ]
Mijn radio is anders mooi wel eens gejat uit m'n auto in een dorpje dichtbij je woonplaatsFastFred schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:53:
[...]
Dat dus
/FastFred woont in de Achterhoek
Echt fraaier wordt het er niet op, en ik vraag me af of het het dievengilde zal tegenhouden. Kans lijkt me vergroot dat ze nu je hele dashboard slopen.Microkid schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:47:
Na overleg met de schadereparateur blijkt inderdaad dat zo'n stuurslot meer schade oplevert. Ze gaan er gewoon aan hangen en dan zit je met een defect stuur en een verdwenen navi. Betere oplossing is de boel structureel bevestigen met een metalen kooi. Er wordt dan een metalen geraaamte om de navi heen geplaatst, verzonken in het dashboard. De kap sluit op 4 palletjes en is dus niet meer los te krijgen. Zie het maar als een ingebouwde kluis
[afbeelding]
En zo zonder kap:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 15-02-2011 08:45 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kost veel te veel tijd, en met een gillend alarm zullen ze daar (hopelijk) weinig trek in hebbenGunner schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:44:
[...]
Echt fraaier wordt het er niet op, en ik vraag me af of het het dievengilde zal tegenhouden. Kans lijkt me vergroot dat ze nu je hele dashboard slopen.
En dan nog, je krijg het deksel er niet af. Zit flink verankert.
Zitten die 4 palletjes in een stalen frame of gewoon in het plastic?
Het slot ziet er ook niet echt bijzonder uit.
Bovendien kost dat ding vast meer dan een gewone radio en een tomtom samen.
Zoals ooit met dat je moest blazen in een buisje onder auto voor de centrale deurvergrendeling van vroeger. Je wist/weet het echt niet wat er ging gebeuren.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!