Niet-standaard vragen LG 795 FT (Plus)

Pagina: 1
Acties:

• Hark
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik heb een paar niet-standaard vraagjes over de LG 795 FT (Plus):

-Kan je de USB HUB van de LG 795 FT Plus uitschakelen, zodat je behoorlijk wat energie bespaart (+/- 20 Watt)?

-Weet iemand of de Macro ook LG monitoren verkoopt (en dan in het bijzonder de LG 795 FT (Plus))

-Jullie raden iedereen altijd af om een monitor bij een webwinkel te kopen, maar ik kan hier in de buurt (Haarlem) haast geen LG 795 FT monitoren vinden. En als ik er dan eentje vind kost hij 950 gulden of zo, terwijl ze bij sommige webwinkels maar iets van 820 gulden kosten. En als de monitor dan slecht/kapot is kan je bij LG toch gewoon een nieuwe krijgen?

Alvast bedankt.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op Friday 16 March 2001 11:16 schreef Hark het volgende:

-Jullie raden iedereen altijd af om een monitor bij een webwinkel te kopen, maar ik kan hier in de buurt (Haarlem) haast geen LG 795 FT monitoren vinden. En als ik er dan eentje vind kost hij 950 gulden of zo, terwijl ze bij sommige webwinkels maar iets van 820 gulden kosten. En als de monitor dan slecht/kapot is kan je bij LG toch gewoon een nieuwe krijgen?
heb zelf mij lg flatron 795ft+ ook bij een webwinkel gekocht en toen ik er een probleem mee had bij het gebruik van mijn radeon, kwamen ze het toestel on-site omruilen. prima service dus van lg en geen reden om hierom van de koop af te zien :)

• Hark
En kan je je USB HUB ook uitschakelen?

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

De USB HUB op mijn LG 915FT+ (19 inch versie van de 795FT+) geeft zelfs nog stroom als mijn PC uit staat: van het aangesloten USB keyboard blijft de numlock branden, van de USB optical MS muis blijft de rode verlichting onder de muis branden. :? Pas als ik de stekker van de monitor even uit het stopcontact trek gaat deze feestverlichting uit (maar ach, het is best gellig als je 's nachts in bed licht, zo'n kleurige verlichting).

Er zit geen aan uit schakelaar op de USB HUB als je dat bedoelt. De aan/uit schakelaar van de monitor is van het soft-switch type, geen klik-klak schakelaar (dus monitor trekt ook nog wat stroom als hij uit staat).

Je kan USB support disablen in je operating system (windows?). Wanneer USB support aan staat zal Windows hem automatisch herkennen. Wat je dan nog altijd kan doen is in de Device Manager de USB HUB van de monitor disablen... maar of ie dan geen stroom meer gebruikt betwijfel ik, gezien mijn feestverlichting. Waarschijnlijk geeft zet de monitor standaard gewoon voltage op de HUB, of hij nu aan staat of niet.

• Hark
OK bedankt! Ik weet nu dus dat ik niet de 795 FT Plus ga kopen maar de 795 FT niet-Plus. Ik dacht als je die HUB kan uitschakelen kan ik voor die 20 gulden meer net zo goed de Plus kopen, voor het geval ik ooit nog een USB apparaat ga kopen. Er blijft echter nog n vraagje over, en dat is of de Macro LG monitoren verkoopt. (Ik krijg volgende week voor n dag een Macro pas). Weet iemand dat toevallig?

Verwijderd

Ik zie op de site van de Makro geen LG monitoren staan. Ik zie trouwens helemaal geen losse monitoren daar!
(wel LG koel-/vriescombinatie, tv-videocombi en combi-magnetron :+)

• Hark
HUH? De site van de Macro. Ik heb nog nooit iets van de Macro op internet gezien! Wat is het adres???

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 19:25 schreef Hark het volgende:
HUH? De site van de Macro. Ik heb nog nooit iets van de Macro op internet gezien! Wat is het adres???
http://www.makro.nl :?

• Hark
En ik maar denken dat je Makro als Macro schrijft.... Best wel dom.....

• Hark
Nou ik heb er nog niets aan wat ik heb geen pas-nummer |:(
Pagina: 1