Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antec P180 mini en Be quiet L7 350 watt

Pagina: 1
Acties:

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:31
Hallo ik ben van plan een Antec P180 mini en een Be quiet L7 350 watt te kopen.
Nu is mijn vraag of deze voeding zal passen, want de voeding heeft bovenaan een fan. En die fan zal tegen een plaat blazen die in de Antec P180 mini zit. Ik heb schrik dat de voeding zijn warme lucht niet kwijt kan. Weet iemand hier iets meer over?

Alvast bedankt!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Dan draai je toch gewoon de voeding om zodat de fan aan de onderkant zit? De meeste psu fans zuigen trouwens lucht aan, om deze aan de achterkant weer af te voeren. Zoek gewoon even een paar reviews van de kast op, zitten meestal uitgebreide foto's bij.

• stefve1
Maar aan de onderkant heb je toch helemaal geen lucht? Dan zit je tegen de plaat van de onderkant aan.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 10:24
Zitten er geen gaatjes/mesh aan de onderkant van de case, zodat je voeding frisse lucht aan kan? Dat is namelijk 9 van de 10x wel als in een behuizing de voeding onderin wordt geplaatst.

Edit, of je voeding ligt aan de zuikanten op een kleine verhoging waardoor er tussenruimte zit tussen de fan en de onderkant van de case.

[ Voor 27% gewijzigd door dewil1990 op 13-02-2011 16:15 ]

• stefve1
ja, inderdaad, maar die tussen ruimte is maar een paar millimeter? Dat kan toch nooit genoeg zijn voor lucht aan te trekken en de voeding koel te houden?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
stefve1 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:10:
Maar aan de onderkant heb je toch helemaal geen lucht? Dan zit je tegen de plaat van de onderkant aan.
Ik hint niet voor niks naar reviews:
Taking a glance at the bottom power supply chamber, we see another removable dust screen, allowing air to flow in from underneath to cool the power supply.
En anders gewoon een voeding met een 80mm achterventilator zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Nielson op 13-02-2011 16:22 ]

Pagina: 1