Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Advertentie? laad popup

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:17
Ik heb hier net met Opera een popupmelding gehad. Ik heb het slechts één keer gehad, daarna niet meer. In de haast om een screenshot te maken heb ik helaas geen tijd gehad om snel de popup te openen. Ik weet zeker dat het van deze pagina kwam en dat ik nog nergens op geklikt heb.

Screenshot: Afbeeldingslocatie: http://djcpower.woelmuis.nl/imgt.php?image=popup.png

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik durf eigenlijk wel te wedden dat het niet van t.net kwam, maar van een van je andere tabs afkomstig is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Er staat in de popupblokkeermelding wel dat het van het T.net-artikel afkomt. Maar als het letterlijk één keertje voorkomt en je het daarna niet meer hebt gehad, zou ik me er niet zo druk over maken ;)

The devil is in the details.

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:17
moto-moi schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:21:
Ik durf eigenlijk wel te wedden dat het niet van t.net kwam, maar van een van je andere tabs afkomstig is.
De popup werd, zoals Hahn ook al zei, geladen door dat nieuwsbericht, aangezien dat ook in de het popupvenstertje staat. Heeft Opera eigenlijk ook logs die zoiets bijhouden? Dan kan ik kijken wat de pagina / ad wilde openen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

hebben we niet kunnen reproduceren, we blijven hier echter scherp op letten :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.